Medieval II: Total War-recension

Robot
Medlem
Medieval II: Total War-recension

Gah... Vill så gärna skaffa, men tid och pengar har jag inte. -_-

Medlem

Har idag suttit och spela 10 timmar i sträck. Ganska sliten men har haft oehört kul. Länge sedan ett spel fångade mig så här mycket. Mumma! Är england och har snart fransmännen inringade och utplånade.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

haha samma här Redmac men nu kör jag danmark campain låste upp den igår


signatur

La la la lag!

Medlem

Själv har jag bara de satans Mongolerna kvar innan mitt imperium är komplett. Slåss på två enorma fronter nu både i Afrika och i Mellanöstern, hårda rackare de där sandpojkarna


signatur
Inaktiv

Anfäkta och anamma! Jag har kört spelet, och det är riktigt bra! ska köpa det så snart det kommit i butik. En kort fråga; Hur spelar man t.ex Polen? Måste man slå dem i en spelbar kampanj först?

Bomber och granater! Spelet finns redan hos Webhallen, det blir till att köpa ögonaböj!

Svavelosande amöba och pöbeldjur!

Medlem

Ja. Fast det går att fixa genom att ändra i en fil, då kan man spela vilken nation man vill.

Medlem

Önskar bara att de lagt ner mer tid på AI:n än att bara göra ett snyggt spel. MP-kampanj hade varit schysst också. "Inväntar Total realism"


signatur

yolo

Inaktiv

Hur pass kass är AI:n?

Är allting hårdkodat?

Att det finns kanonutrustade elefanter och Sherwood-bågskyttar vet jag, men finns det kondorryttare också?

Inaktiv

Medieval 1.5 säger jag bara.

Längtar inte tills dom bizarra historiskt korrekta moddarna dyker upp utan till nytt gui och nån fun mod typ warhammer, lotr som vissa planerar.

" Hur pass kass är AI:n? "

Svar: Den är jävligt kass, och inte bara ai'n, om man trycker på "fire at will" etc knapparna får man gissa resultatet eller zooma in och titta om dom bara står där eller skjuter.

Patch skulle sitta fint som vanligt...

1
Skriv svar