Playstation 3 nu släppt i Japan

Robot
Medlem
Playstation 3 nu släppt i Japan

väldigt tråkig launch 4 titlar som utgick i sista sekund väl ?

Inaktiv

Aja, halvår tills den kommer hit! kanske...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

MADNESS!
すごいですね。。

Medlem

Undrar hur köerna till Wii kommer se ut :0


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv
Skrivet av cribba:

Undrar hur köerna till Wii kommer se ut :0

små 10 åringar med Mario dockor under armen som står och gråter för att dom vill gå hem och spela på sin ps3a

Medlem

hälften som stog där fick nog ingen PS3 skulle jag tro


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

hälften som stog där fick nog ingen PS3 skulle jag tro

om dom ens kom ifrån med livet i behåll så blir jag förvånad

Inaktiv

Dom har redan plockat isär den och det går att byta ut hårddisken mot en större hårddisk bara det är en 2.5" SATA hårddisk.

Medlem

Blir intressant och läsa om PS3ans media center möjligheter från riktiga användare. Med lite tur så är det som Xbox Media Center fast lite bättre

Medlem

Tror inte det blir så exytrema köer och så förr Wii eftersom det inte är så sjukt dåligt utbud dem


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

tycker dom har bra spel ute vid releasen, sedan kommer ju Metroid och Mario också, och även Super Smash Bros. Brawl, om den är lika kul som Melee eller mer så är det ett köp direkt

Medlem

yonaz: Var inne på Game för någon vecka sen och pratade lite med dom som jobbade där (bokade Zelda också) och dem sa att många som förbokat inte kommer få från första leveransen. Klart, Nintendo verkar vara snabba att bygga nya så alla borde ha fått före nyår sa han. Priset måste få många köpsugna.

Medlem
Skrivet av yonaz:

Tror inte det blir så exytrema köer och så förr Wii eftersom det inte är så sjukt dåligt utbud dem

De har rätt titlar för Japan, så det lär nog gå åt en hel del. Betydligt fler än PS3 blir det ju iaf pga att de till skillnad från Sony kan leverera konsoler. Sedan har väl alla japaner en DS vid det här laget och då man kan koppla ihop dem så kommer även andra saker än spel att inverka på försäljningen.

Själv är jag jäkligt sugen på att spela lite mer Wii Sports, barnsligt kul tyckte jag. Men risken finns väl att man tröttnar snabbt iofs?


signatur
1
Skriv svar