Sonys europalansering av PS3 i mars ännu osäker

Robot
Sonys europalansering av PS3 i mars ännu osäker
Medlem

Aha, det blir förmodligen tidigare då


signatur

Meep!

Medlem
Medlem

Hahaha, jodå Phobo, om man inverterar året så kommer du antagligen ha din PS3 6 månader innan sagt release datum.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Skrivet av peak_performance:

Det är lugnt. Vi bryr oss ju ändå inte.

Snart slutar nog folk att bry sig om PS3 överhuvudtaget...

Medlem

*suck* Kan de inte ta och skippa blueray spelaren? Den skapar bara massa problem.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Slutar väl med att dem ställer in PS3 releasen i europa så får vi vänta på PS4 istället...

Inaktiv

3 månader efter release här i Europa (när det nu blir), kommer vi ha glömt allt tjaffs med Sony. Det är jag helt övertygad om.


signatur

You! Yes, me. Me, me, me. Me too. Hemsida

Medlem

kommer nog 4 kvartalet 2007


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag tycker man ska vara nöjd om det släpps före Duke Nukem Forever

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Jag tycker man ska vara nöjd om det släpps före Duke Nukem Forever

LMAO, ja precis..

Faktiskt bryr jag mig inte speciellt mycket längre, så Phil Harrison hade rätt i det (eller vem det nu var som sade det). Jag är nöjd med mitt 360 och snart pc med g80. Kommer massor av bra spel till båda plattformerna nu på senare tid, så sony kan behålla sin svarta låda för sig själv. Jag kanske köper det nästa ller näst nästa år. När det är värt att pröjsa 6lax för gammal teknik.

Reality Synthesizer my ass. SONY ska inte vara speciellt nöjda med sig själva, dem släpper ps3 ett år senare än 360, med typ lika bra maskin?? Vad e det, det ser jag som ett misslyckande. Bray är inte heller så mycket bättre än HD-DVD, så vad är det som ska vara så speciellt med ps3 egentligen?? Det enda spelet jag skulle vilja ha just nu är Resistance-Fall of man. 1 spel räcker inte.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

HaZe : Det du borde tänka på är att 360 har funnits ett bra tag nu, och redan dom första spelen till PS3 ser minst lika bra ut som andra generationens 360-spel. Kanske säger lite om hur bra PS3 grafiken kommer att bli?

360 har ju redan börjat säcka, många spel laggar och körs i 30fps. Och kom inte med den klassiska fjortiskommentaren "dom har inte lärt sig 3-cores ännu" blabla..

Inaktiv

Säger ett ord till dig radiuz! Gears of War!

Medlem
Skrivet av radiuz:

HaZe : Det du borde tänka på är att 360 har funnits ett bra tag nu, och redan dom första spelen till PS3 ser minst lika bra ut som andra generationens 360-spel. Kanske säger lite om hur bra PS3 grafiken kommer att bli?

360 har ju redan börjat säcka, många spel laggar och körs i 30fps. Och kom inte med den klassiska fjortiskommentaren "dom har inte lärt sig 3-cores ännu" blabla..

Testa Gears så sjunker ditt argument ganska snabbt.

KoP
Medlem
Skrivet av radiuz:

HaZe : Det du borde tänka på är att 360 har funnits ett bra tag nu, och redan dom första spelen till PS3 ser minst lika bra ut som andra generationens 360-spel. Kanske säger lite om hur bra PS3 grafiken kommer att bli?

360 har ju redan börjat säcka, många spel laggar och körs i 30fps. Och kom inte med den klassiska fjortiskommentaren "dom har inte lärt sig 3-cores ännu" blabla..

jomenvisst.. att sätta grafik framför spelkänsla måste väl ändå ses som ganska "fjortisaktigt".(omg! spelet har skitbra grafik, det måste vara ett skitbra spel! baaaah) Gammelfarbrorn i mig kommer fram: -På min tid uppskattade vi minsann spelen som kraften en Atari 2600 klämde ur sig! Bortskämda spolingar!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av radiuz:

HaZe : Det du borde tänka på är att 360 har funnits ett bra tag nu, och redan dom första spelen till PS3 ser minst lika bra ut som andra generationens 360-spel. Kanske säger lite om hur bra PS3 grafiken kommer att bli?

360 har ju redan börjat säcka, många spel laggar och körs i 30fps. Och kom inte med den klassiska fjortiskommentaren "dom har inte lärt sig 3-cores ännu" blabla..

Testa Gears så sjunker ditt argument ganska snabbt.

Håller helt och hållet med. Det var de enda spelet alla pratade om som skulle köra en "stadig 30 fps". Men som spelet ser ut så är det grymt snyggt och körs säkert i över 45 fps.

1
Skriv svar