Körkortet nalkas

Avstängd
Körkortet nalkas

Klockan 18:05 lämnade jag Vägverket med ett papper i min hand. Jag hade fått godkänt på kunskapsprovet. Av de 65 frågor som räknas hade jag 60 frågor rätt, alltså 8 fler rätt än nödvändigt.

De senaste dagarna har jag pluggat och pluggat och pluggat flera timmar per dag, och det lönade sig kan jag säga. I går gjorde jag halken också, så det är inte mycket kvar till körkortet nu. Bara några moment i stadskörning och landsvägskörning och sen rätt vad det är står jag där och upplever en av de lyckligaste dagarna i mitt liv: dagen jag blir lite friare.

#blogg

Medlem
Körkortet nalkas

Bra jobbat! Lycka till på uppkörningen!


signatur

Tempus fugit.

Avstängd
Medlem

Gjorde teorin måndags.. Fick 52 :). Mer än så är helt klart overkill ^^

Avstängd

Hehe, där hade du tur. ^^

Nä, ju mer man kan desto bättre är det. Det är lite för många som chansar. Det är ju inget fel i sig, men det kan tyckas lite onödigt att göra det med tanke på kostnaden. Här i kommunen (Skellefteå) så har andelen folk som klarar provet sjunkit. Förra året låg siffran på 55 %.

Medlem

Så pass. Faktum är att jag kände mig rätt säker. Det gick rent sagt åt helvete på provet :P. Gjorde massa småfel och sånt. Men vem bryr sig, det viktigaste är att man klarade det

Avstängd

Du har helt rätt.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Så pass. Faktum är att jag kände mig rätt säker. Det gick rent sagt åt helvete på provet :P. Gjorde massa småfel och sånt. Men vem bryr sig, det viktigaste är att man klarade det

Jo... det är ju inte precis som det står "G-" på körkortet om man presterar halvdåligt på provet.

1
Skriv svar