FZ dödar varandra i Gears of War

Robot
Medlem
FZ dödar varandra i Gears of War

Jaha? Några rader intryck senare, och jag är inte ett dugg klokare...

Förväntade mig en riktig recension.

Medlem

Hur är det med coop-läget föresten. Går det att lira över Xbox-Live eller måste man sitta och trycka vid en och samma konsol?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Hur är det med coop-läget föresten. Går det att lira över Xbox-Live eller måste man sitta och trycka vid en och samma konsol?

Både och fungerar. GameSpot tog dock up en tråkig grej med att spela co-op över Xbox Live, kontra dual-screen, och det är att när din polare droppar ur hamnar du i huvudmenyn.

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av SuperTank:

Hur är det med coop-läget föresten. Går det att lira över Xbox-Live eller måste man sitta och trycka vid en och samma konsol?

Både och fungerar. GameSpot tog dock up en tråkig grej med att spela co-op över Xbox Live, kontra dual-screen, och det är att när din polare droppar ur hamnar du i huvudmenyn.

Men jag antar att det då är möjligt att fortsätta där man slutade?


signatur

I'm a snake, follow me!

Antikvitet
Skrivet av the wookiee:

Jaha? Några rader intryck senare, och jag är inte ett dugg klokare...

Förväntade mig en riktig recension.

Vi recenserar inte spel utifrån presskvällar som dessa. Däremot har vi nu fått ett recensionsexemplar och spelet går ut till recensent i dag.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av SuperTank:

Hur är det med coop-läget föresten. Går det att lira över Xbox-Live eller måste man sitta och trycka vid en och samma konsol?

Både och fungerar. GameSpot tog dock up en tråkig grej med att spela co-op över Xbox Live, kontra dual-screen, och det är att när din polare droppar ur hamnar du i huvudmenyn.

Men jag antar att det då är möjligt att fortsätta där man slutade?

Jodå.

Det recensenten klagade på var att när du till exempel drar ut kontrollen för Dom (2:a spelaren) i singleplayer, kan du lugnt fortsätta ensam, och Dom kontrolleras utav CPU:n. Över xbox live kommer du tillbaka till huvudmenyn istället för att kunna fortsätta spela när din polare sticker.

Medlem
Skrivet av Shock:
Skrivet av the wookiee:

Jaha? Några rader intryck senare, och jag är inte ett dugg klokare...

Förväntade mig en riktig recension.

Vi recenserar inte spel utifrån presskvällar som dessa. Däremot har vi nu fått ett recensionsexemplar och spelet går ut till recensent i dag.

\o/

P.S. Allt under 5 är en hädelse.

Medlem

kommer inte spelet den 17 :S


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

kommer inte spelet den 17 :S

Det stämmer bra.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Hahaha, fan va nöjd du såg ut på filmen Shock!


signatur

Tryck det på en T-shirt.
www.teazeart.se

Medlem

haha, inte dåligt nöjd

Skägg.
10 Chambers

Ni skulle ha sett den lilla segerdansen han gjorde... förevigt fastsvetsad på hornhinnan.


signatur
Medlem

haha söta alla var när dom såg så koncentrerade ut.

Medlem
Skrivet av spiken:

Ni skulle ha sett den lilla segerdansen han gjorde... den kommer aldrig att lämna min hornhinna.

LOL... Var det så illa??

Skrivet av Novum:

Hahaha, fan va nöjd du såg ut på filmen Shock!

Haha ja verkligen... men jag kan förstå varför, så skönt o chainsaw:a i GoW... sweeeeet.

Ps. Miranda, vad gör en så snygg tjej som du på den här så klart (finnig, datanörd, gamer) inriktade sajt?? Finns det snygga tjej gamers?? Eller är det bara John du är ute efter?!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Jag kan inte se filmen. Vilket program needas?

Medlem

Herregud , grafiken är verkligen helt sjuk:D

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av PvtNils:

Jag kan inte se filmen. Vilket program needas?

Quicktime-format. Men det finns alternativ


signatur
Inaktiv

jag kan inte häller se Filmen och jag testade med Nyaste VLC media player


signatur

No weakness

Skägg.
10 Chambers

VLC stödjer väl inte quicktime-format (.mov)?


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

VLC stödjer väl inte quicktime-format (.mov)?

Jopp det gör det men det verkar som att den av nån anledning inte vill spela upp den här, bra att ha vanliga QT installerat ifall ifall...

Inaktiv

Borde det inte finnas ett fjärde alternativ till frågan?

"Har inte 360" vore vara bra då dom som inte har det kommer svara nej, och det kan ju tolkas som att dom inte köper det för att det inte är bra...

bara en tanke...

Medlem

Köpte COD3 Idag, så det hjälper mig hålla ut tills Gears kommer.. längtar...

Medlem

Fy fan vad jag vill ha det här jävla spelet


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv

Köper det när det kommer till PC.

Medlem
Skrivet av dosman:

Köper det när det kommer till PC.

Sorry, kommer inte att hända. Exklusiv titel.

Inaktiv
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av dosman:

Köper det när det kommer till PC.

Sorry, kommer inte att hända. Exklusiv titel.

Halo 2 var också exklusiv. Glöm inte bort att Microsoft behöver titlar för att locka folk till att skaffa Vista/Direct X 10 när alla nya tvspel är släppta.

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av spiken:

Ni skulle ha sett den lilla segerdansen han gjorde... den kommer aldrig att lämna min hornhinna.

LOL... Var det så illa??

Skrivet av Novum:

Hahaha, fan va nöjd du såg ut på filmen Shock!

Haha ja verkligen... men jag kan förstå varför, så skönt o chainsaw:a i GoW... sweeeeet.

Ps. Miranda, vad gör en så snygg tjej som du på den här så klart (finnig, datanörd, gamer) inriktade sajt?? Finns det snygga tjej gamers?? Eller är det bara John du är ute efter?!?

Hehehe John är redan min! Men jag tackar för komplimangen och jag är btw också lite finnig. Kan man ju vara utan att vara nördig. Vilket jag iofs är. men .. jaja
Kommer du till DH så får du se att det går att vara snygg och ha finnar
Men visst är jag mest här för att vara ute efter John. Han är ju på tok för het för att inte vara ute efter


signatur

Tryck det på en T-shirt.
www.teazeart.se

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ThreeZool:

Borde det inte finnas ett fjärde alternativ till frågan?

"Har inte 360" vore vara bra då dom som inte har det kommer svara nej, och det kan ju tolkas som att dom inte köper det för att det inte är bra...

bara en tanke...

Fixat, vilket dock nollställde resultatet, rösta igen!


signatur
Medlem

Såg verkligen ut som dödligt allvar när John och Björlin körde mot varann. Trodde det skulle vara en mer lättsam stämning. Såg ut som Björlin skulle slita John i stycken när han fick stryk.

12
Skriv svar