FZ dödar varandra i Gears of War

Skägg.
10 Chambers

Och då gällde det endast äran, du skulle ha sett minerna när GoW-faceplates stod på spel.


signatur
Inaktiv
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av dosman:

Köper det när det kommer till PC.

Sorry, kommer inte att hända. Exklusiv titel.

Enligt webhallen kommer det under 4e kvartalet 2006 till pc om det stämmer, men till pc kommer det komma http://www.webhallen.com/prod.php?id=42560

Antikvitet
Skrivet av Dvorak:

Såg verkligen ut som dödligt allvar när John och Björlin körde mot varann. Trodde det skulle vara en mer lättsam stämning. Såg ut som Björlin skulle slita John i stycken när han fick stryk.

Enemies to the end!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Flakmonkey
Skrivet av Tigersharkswe:
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av dosman:

Köper det när det kommer till PC.

Sorry, kommer inte att hända. Exklusiv titel.

Enligt webhallen kommer det under 4e kvartalet 2006 till pc om det stämmer, men till pc kommer det komma http://www.webhallen.com/prod.php?id=42560

Epic har hela tiden förnekat att en version till PC är på gång så tills de säger annorlunda så är det bara önsketänkande. Man kan iofs tänka sig att det precis som Halo 2 släpps till Vista, men inte övriga Windows... skulle kanske vara ett bra sätt att få gamers att köpa Microsofts OS

Inaktiv

dåligt av webhallen att sprida falska förhoppningar för vissa då.

Medlem

Tror inte det blir så bra på pc endå. Spel designade för konsoll bör stanna där de hör hemma. Om dem inte gör en total remake av spelet vilket inte är troligt...

Nu gäller det bara övertyga polaren att skaffa detta snarast, coop for the win. Föresten är det bara jag eller är detta spel oväntat billigt? Såg att det gick på typ 400:- Eller är jag bara lite lost som vanligt?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

jag hatar konsoll! Det går ju inte att sikta.... fast sen så är mina tummar stelopererade by nature med

Edit: Och med det menar jag att nya bra spel borde släppas så alla som vill kan spela det utan att behöva gipsa tummarna efteråt...

Medlem

Håller med Wardancer, bäst att tvinga en polare att fixa det

Älskar shotgun ljudet i spelet också. Finns inte mycket finare saker än bra vapenljud.

Medlem

SÅÅÅ Avundsjuk!!!!

Medlem

Tycker GoW var helt okej men inget imponerande, spelade det idag på jobbet när jag hade lunchrast. Helt okej men inget nytt, känns som att spelet är över hypad. Skulle ge det 85 av 100% men inte mer.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det är klart överhypat, men det beror lite på vad det är man väntar sig. Själv saknar jag en story i spelet. Speciellt en bakgrundsstory så man får reda på lite mer om Marcus Fenix; lite mer flashbacks, och minnessekvenser. Är ett underhållande actionspel, men det är tur att det inte är längre än vad det är eftersom det hade blivit väldigt upprepande.

Men som sagt, hade de bara lagt in lite mer story, och lite bättre och mer episk musik, så hade det säkert blivit full pott. Nu stämmer det faktiskt bra som EA-gubben Alain Tascan sa, som Eurogamer summerar:

Citat:

He then used the comparison of a nice looking girl you might see in a bar and go up and talk to, "And if she's smart enough, that's the gameplay."

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dvorak:

Älskar shotgun ljudet i spelet också. Finns inte mycket finare saker än bra vapenljud.

Synd bara att den har samma effekt som en ärtbössa.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Dvorak:

Älskar shotgun ljudet i spelet också. Finns inte mycket finare saker än bra vapenljud.

Synd bara att den har samma effekt som en ärtbössa.

Antar att den inte fungerar som i singleplayer, där ett skott på normalt "shotgunavstånd" räcker för att däcka vad som helst (okej, inte en Berzerker kanske.. )

Inaktiv
Citat:

Datafel. Omröstningen är inaktuell. Var god rapportera detta till FZ. (Feltyp 1)
Var inte rädd, det här är bara ett felmeddelande. Något gick tydligen fel och antagligen kan du lösa problemet genom att helt enkelt gå tillbaka och försöka igen (använd Bakåt-knappen i din webbläsare). Om du får samma fel gång på gång utan att veta varför, eller om felmeddelandet inte ger tillräckligt med information, kan du kontakta FZ:s tekniska support.

12
Skriv svar