Experiment pågår - avslutat 18:25

Flakmonkey
Experiment pågår - avslutat 18:25

Är snart framme vid Täby Centrum där jag tänkt utföra ett experiment. Försöket går ut på om jag klara av att hålla mig från att köpa mer än vad jag tänkt mig. Jag ska bara ha ett par gymhandskar och ingenting mer, men klarar jag av frestelsen?

Uppdaterat 18:25
Jag har nu kommit hem och hunnit äta en bit lasagne så känner mig redo att visa slutresultatet av mitt lilla experiment. Självklart kunde jag inte hålla mig från att gå in på Game och där hitta lite spel... men jag köpte iaf handskarna!

#blogg

Medlem
Experiment pågår - avslutat 18:25

köp lite till du...skadar inte

Medlem

Gymhandskar? Va fan är det för mesigheter?!

Raw style!

Flakmonkey
Skrivet av mullins:

Gymhandskar? Va fan är det för mesigheter?!

Raw style!

sliter hellre på manligheten än mina händer i det här fallet ^^

Medlem

Fyra spel är lite väl mycket för impulsköp imo. Men Uncharted är grymt och Zack & Wiki har jag hört bra saker om.

Flakmonkey
Skrivet av Dvorak:

Fyra spel är lite väl mycket för impulsköp imo. Men Uncharted är grymt och Zack & Wiki har jag hört bra saker om.

Phoenix Wrigt och Prey var ju bar 100 spänn styck... så så farligt blev det inte i slutändan... å uncharted och zack var beg de också... visserligen 500 spänn styck, men ändå billigare än vad de annars hade kostat ^^

Inaktiv

Men valkar är ju manligt..

Får nog också ta och inhandla mig ett par, innan nävarna ser ut som man har plockat gurkor hela livet.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Frågan är: Är Zack & Wiki bra? Jag är lite sugen.

1
Skriv svar