Info om kommande patchar till BF2/BF2142

Robot
Inaktiv
Info om kommande patchar till BF2/BF2142

Dom har inte glömt oss!

(viss ironi)


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Tydligen inte det finns hopp än asså


signatur

Jäh!

Medlem

Bra, hoppas dem bara fixar mer än dem förstör. Nu får vi se om Dice Stockholm gör bättre patchar än sina gamla kanadensiska kamrater!? Bra att dem ökar träffsäkerheten för assault vapen när man skjuter burst´s. BF2142 har irriterande dåligt träffsäkerhet i vapnen. Också bra med titan/server fixar... är så illa där ibland inne i titan:net.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Jag tror att Dice har insett att många faktiskt väntar med att skaffa BF2142 för att se hur bra man sköter patchning o.s.v. Genom att få tillbaka förtroendet vill man få dessa personer att köpa även BF2142.

Jag kan ärligt säga att jag är en av dessa personer. Har inte köpt 2142 ännu, men kan nog göra det om Dice sköter sina kort.

Medlem

att de släpper patchar är inget nytt. att de (patcharna) däremot gör spelet bättre, det vore verkligen något nytt

1
Skriv svar