The Burning Crusade i butik 16 januari

Robot
Medlem
The Burning Crusade i butik 16 januari

på tiden

Medlem

palla, då måste man levla igen :'(

Inaktiv

Äntligen!Där gick det sociala livet åt skogen

Inaktiv

länken felaktig

Medlem

*skriver ner datumet*

Ok då vet jag när jag ska sälja min WoW: Collector's Edition då.

Medlem
Skrivet av SweFor_MrWolf:

Äntligen!Där gick det sociala livet åt skogen

Av någon anledning ser jag aldeles för mycket fram emot det...;)


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Härligt!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Tycker det är rätt kasst att det inte finns några nya klasser i expansionen. Plus att den nya kontinenten verkar vara rätt liten plus att inga som är under lvl 60 lär kunna utforska stället. Men men, det är väl bara jag som tycker det.

Medlem

Jag tycker det verkar som om man får rätt mycket för en expansion, men vi får väl se

Inaktiv
Medlem

Skräp, skräp, skräp. Inget LoD direkt.

Medlem

Sjuuukt sugen. Efter sista Tenta-P:n för det för höstterminen har precis avslutats då också. Sweet

Medlem
Citat:

Jag tycker det verkar som om man får rätt mycket för en expansion, men vi får väl se

Om du menar rätt mycket för priset så är det inte sant alls. Tänk på att du redan betalat omkring över 1000 lappen bara till WoW om du har spelat i över ett år. Så jag tycker det är inte mycket alls i denna expansion för den summan folk har lagt ut. Blizzard blir väl världens rikaste företag inom loppet av ett år, skulle inte förvåna mig.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Piot:

länken felaktig

Verkar vara fixat nu. Jag är oskyldig.


signatur
Medlem

Mjaa, verkar vara heltrevligt. :). Själv har jag tröttnat på WoW och inte spelat på ett tag, och om jag vore en hardcore WoW gamer skulle jag bli förbannad, alla prylar och shit dom fixat via instancer och så lär juh inte vara skvätt mot lvl 70 gear... Eller?

Vet inte så mycket om BC annars, men verkar trevligt.

Medlem
Skrivet av Remus[Swe:

"]
Om du menar rätt mycket för priset så är det inte sant alls. Tänk på att du redan betalat omkring över 1000 lappen bara till WoW om du har spelat i över ett år. Så jag tycker det är inte mycket alls i denna expansion för den summan folk har lagt ut. Blizzard blir väl världens rikaste företag inom loppet av ett år, skulle inte förvåna mig.

Det kostar att hålla igång alla servrar och göra patcharna med nytt material. Sen ska alla GM:s också ha betalt så tro inte att de 1000kr går rakt in i deras spargris.

Sen ska världen enligt blizzard bli 50% större.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Spectral:

Tycker det är rätt kasst att det inte finns några nya klasser i expansionen. Plus att den nya kontinenten verkar vara rätt liten plus att inga som är under lvl 60 lär kunna utforska stället. Men men, det är väl bara jag som tycker det.

Det finns visst "nya" klasser, shaman för alliansen och paladin för horde, men visst några helt nya hade varit skoj. Den nya världen inte alls bara för lvl60, de nya raserna börjar ju såklart i den nya världen och de är inte lvl60. Storleken ska vara som hälften av den nuvarande världen vilken ju, som du känner till, tar många månader att utforska helt.

Spelar inte längre, men kommer nog börja igen iom BC


signatur
Medlem

prutt, oxå ska me sluta spela detta skit, orka detta umgänges/skol förstörande virus.

PiGGe lvl 60 tier2 warlock BYE BYE


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Om man spelar spel o inte klarar hantera skolan dår bör man sluta spela spel helt och hållet..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Det kostar att hålla igång alla servrar och göra patcharna med nytt material. Sen ska alla GM:s också ha betalt så tro inte att de 1000kr går rakt in i deras spargris.

Visserligen kostar det en del för dem med men inte såmycket att de inte tjänar DUKTIGT med pengar på det.
Om man tar och räknar lite på det så ser man.
125kr/månad, 12mån/år, 6miljoner spelare(lågt räknat som det ser ut nu).
125*12*6000000=9000000000
9Miljarder kr och jag tro det kostat dom 50% av det för att utveckla och driva WoW i ett år så då har de fått en vinst på 4,5 miljarder på ett år.
Det kan man nog leva på...8)


signatur

The quickest way to hell isn't by living a bad life, it's buying a COMPAQ

1
Skriv svar