Gothic 3-demo på fredag

Robot
Medlem
Gothic 3-demo på fredag

att göra ett demo så sent känns tråkigt


signatur

Bengebolle

Medlem

Eftersom de har med Ardea, Reddock och Kap Dun så kommer det ju att vara ett ganska stort demo! Det borde ge alla tillräckligt med tid för att få en bra uppfattning om hur trevligt spelet är nu när det har patchats tre gånger.

EDIT: Sent? Bättre sent än aldrig! Blizzard har ju vana av att släppa demo på sina spel flera år efter release. Nu finns det ingen ursäkt att pirata spelet längre om man "bara vill testa" spelet.

sweet... längtat efter ett demo, inte vart sugen att inhandla spelet pga av allt bugsnack, och vill inte leka sjörövare heller..

Kanon att det verkar vara stort demo, så man får en bra inblick i spelet.


signatur

Jobbdatorn och dess tillhörande uppkoppling tycker inte så mycket om nya FZ ; /

Medlem

Första halvtimmen på spelet är kanske inte så jättebra, då de verkar ha lite brottom med att komma igång med "spelet", men när man spelar en stund så spelet väldigt bra. Eftersom demot verkar ha med ett par städer så kommer det nog verkligen göra spelet rättvisa. Ska själv tanka ner demo versionen på fredag och se hur den är jämfört med fullversionen som jag köpte på releasen.

Inaktiv
Skrivet av Manko:

EDIT: Sent? Bättre sent än aldrig! Blizzard har ju vana av att släppa demo på sina spel flera år efter release. Nu finns det ingen ursäkt att pirata spelet längre om man "bara vill testa" spelet.

Du minns inte när demos brukade komma ett halvår innan release?


signatur

You! Yes, me. Me, me, me. Me too. Hemsida

Medlem

Brukar det inte vara tvärtom? Demo först Spel release senare? LoL

Att dem inte lär sig. Jag testar hellre demo innan jag köper något. Och speciellt när det gäller detta spel som dock verkar intressant förutom alla buggar alla pratar om.

Medlem
Skrivet av 3degs:

Brukar det inte vara tvärtom? Demo först Spel release senare? LoL

Att dem inte lär sig. Jag testar hellre demo innan jag köper något. Och speciellt när det gäller detta spel som dock verkar intressant förutom alla buggar alla pratar om.

Svårt att förstå varför det blivit såhär då?
Vill du ha svar? De kallas utgivare och de ger inte utvecklarna någon tid åt demo för det ger inge klirr i kassan! Indirekt kanske det skulle ge mer men de ser bara pengar eller inte pengar, finns ingen anledning att ge bort nåt gratis när det tar extra tid heller.

Jag hoppas de blir av med lite mer buggar och folk blir nöjda med demot.. Grymt bra spel om man slapp alla (små)problem.

Medlem

Spelet släpptes ju bara för nån enstaka dag sen nyligen i USA, så det är ju inte JÄTTE nytt.

Medlem
Skrivet av Mack:

Spelet släpptes ju bara för nån enstaka dag sen nyligen i USA, så det är ju inte JÄTTE nytt.

ja just det och i med att USA tror att dom är hela jordens befolkning ska demot släppas efter den amerikanska releasen


signatur

Bengebolle

Inaktiv

Ska bli skönt med ett demo av detta spel. Har tittat på bilder och gameplay filmer och det värkar nice


signatur

No weakness

Medlem

Demo finns också för att få nya kunder, inte bara för att det SKA finnas. Om ni tänker efter så är det inte dumt att släppa demo efter realesen, sepcielt Gothic3, eftersom dem haft så många buggar.

Jag ska lätt ladda det, om nu min dator klarar det.

Medlem

Heltrevligt, blir väl till att kolla upp.

Medlem

Glöm inte att defragmentera hårddisken, då spelet konstant laddar in världen i bakgrunden. Om ni inte gör det så kan det rycka mer än nödvändigt när man går in i en stad.

Inaktiv

nån som kan svara på om det går att lira på en 3,2ghz pentium4, 2gig ram å ett radeon 9800pro ?

Medlem
Skrivet av bleak:

nån som kan svara på om det går att lira på en 3,2ghz pentium4, 2gig ram å ett radeon 9800pro ?

Tveksam om gamla 9800pro hänger med längre=?

Medlem

Det borde funka. Jag kör med en Athlon 64 3200+, 1.5 gig ram och Geforce 6800GT med allt på max i 1024*768. Jag skulle gissa på att det skulle gå att köra med över medel detaljer och i värsta fall i 800*600.
Om man sätter grafiken på "high" så är inte allt på max, utan man måste trycka på "custom" för att köra med högsta textur detaljer. Alla med 256 meg kort borde kunna köra med high utan problem, då jag körde spelet 7 timmar i sträck en gång med det utan att minnet tog slut eller nåt. Tänk på att minimum kravet är 1 gig ram, så jag gissar på att mängden ram gör mycket för flytet i spelet.

Inaktiv

Undra när Demot kommer idag, blir det ikväll eller senare på Eftermiddagen ? Är taggad !


signatur

No weakness

Inaktiv

Det är släppt, finns t.ex. på Gamershell.

Inaktiv

Snakka om segt det går att tanka från Gamershell.com =/ Jag har 24mbit Lina men tankar 15,9kb/s Kan ingen ladda upp demot på Fz.se ?


signatur

No weakness

1
Skriv svar