CryEngine 2 vs. Verkligheten

Medlem
CryEngine 2 vs. Verkligheten

Spelindustrin gör verkligen framsteg:

<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swfla..." id="gtembed" width="480" height="392"> <param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" /> <param name="allowFullScreen" value="true" /> <param name="movie" value="http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?mid=31022"/> <param name="quality" value="high" /> <embed src="http://www.gametrailers.com/remote_wrap.php?mid=31022" swLiveConnect="true" name="gtembed" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" allowFullScreen="true" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="480" height="392"></embed> </object>

#blogg


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
CryEngine 2 vs. Verkligheten

Det lustiga med CryEngine är att utvecklarna inte verkar veta vad de sysslar med. De gör en av världens mest avancerade spelmotorer (topplistan innehåller väl Unreal- och Rage-motorerna i övrigt), och så gör de ett pang-pang-spel. Vad är syftet med det? Om man gör en motor som kan presentera vacker grafik, varför inte göra syftet med spelet den vackra grafiken?

Slutsats: Gör ett safari-spel istället för ett töntigt skjuta-terrorister-spel, för tusan!

Medlem

Bara hålla med vad Khaile2 sa, Tänk om dom gjorde ett myst spel fast att man kunde gå omkring riktigt ordentligt och pilla på saker.. det hade fan varit en dröm <3

Medlem

fan va najs ^^

Medlem

Om de vore jag som utvecklat motorn så skulle jag ha använt den till att skapa ett virtual reality-spel ala GTA

1
Skriv svar