Testa fler bilar i Need for Speed: Carbon

Robot
Medlem
Testa fler bilar i Need for Speed: Carbon

Microsoft Points? Vad är nu detta för påhitt..

Flakmonkey

Du för köper Microsoft Points med ditt kreditkort, eller i en spelbutik, och det är "valutan" som används på Xbox Live Arcade och Marketplace... om jag minns rätt så är det 113 kr för 1000 MS

Medlem

smart.. leder till att folk köper massa sånadär points och sen antagligen inte gör av med alla, då har MS fortf fått sina pengar.. finns alltid en hake

Flakmonkey

Mjo... Nintendo kommer ju göra på precis samma sätt med Wii... har dock för mig att Sony kommer köra med kreditkort rakt av...

Medlem
Skrivet av Katana:

smart.. leder till att folk köper massa sånadär points och sen antagligen inte gör av med alla, då har MS fortf fått sina pengar.. finns alltid en hake

Och även om folk gör det har det inte kostat MS någonting.

Medlem

ungefär som EA gör med sina spel.. när kunden väl köpt ett spel så har EA fått sina pengar, då kan de skita i patchar

Medlem

Snikna j-a EA tar betalt för nått man annars använder fuskkoder för


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Fuskkoder? SLR McLaren var ju ganska lätt att låsa upp. Att ha nog med pengar till alla bilarna...det är ett annat problem.

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Mjo... Nintendo kommer ju göra på precis samma sätt med Wii... har dock för mig att Sony kommer köra med kreditkort rakt av...

Eh nej? Du vet ju inte vad du snackar om? Nintendo kommer tillåta oss att köpa gamla spel, NES,SNES,N64 osv för att spela på Wii, att "köpa" saker för att låsa upp i spelet är en helt annan sak och inget som Nintendo nånsin skulle göra.

1
Skriv svar