Gears of War videorecenserat

Robot
Medlem
Gears of War videorecenserat

9.2 låter bra...

Ska spelas i co-op dagen efter att det släppts med en polare :]

Inaktiv

GoW verkar riktigt nice. Synd att man inte har en 360


signatur

War never changes.

Medlem

Gamespot gav det 9.6 länk.

IGN gav det 9.4 Länk.


signatur

<3

Medlem

Inga dåliga betyg... Herrejösses!

Medlem

Fina betyg, men det ser fortfarande så enformigt ut på video-filmerna. Även recensionerna! Men det är väll somsanligt med min skeptis till "360". Antingen stämmer recensionerna, eller så är det bara överhypat.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Fina betyg, men det ser fortfarande så enformigt ut på video-filmerna. Även recensionerna! Men det är väll somsanligt med min skeptis till "360". Antingen stämmer recensionerna, eller så är det bara överhypat.

Kan ju knappast vara överhypat och dåligt om samtliga tidningar/spelsiter alla ger spelet över 90%. Skulle ju vara århundradets stöt av M$ i så fall.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

8/10 av Eurogamer. Låter kanske lite väl lågt, men recensionen är som alltid (med undantag för den av FFXII) väldigt läsvärd.

Medlem

Själv ser jag fram emot nästa helg, då jag och min polare kommer att köra Gears of War co-op i 48 timmar (på raken)

Om jag orkar kan jag väl ta bilder, filma lite och skriva något om det. Med min gore/explosions-fetisch blir det väl ingen höjdare (Ur ett seriöst perspektiv)

Medlem

Såg att gamereactor gav det 10/10, nu tycker jag inget spel är värt 10/10 men med tanke på att nästan alla andra sites oxå get det väldigt högt betyg så lär det ju vara ett sjujäklarns spel! Nu behöver bara Mass Effect och Lost Planet komma då köper jag en Xbox 360 på direkten!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

snyggt, men fan vad långsamt spelet verkade vara.. men är väl konsol-anpassat dvs, sitta och lira FPS med en joystick liksom, rofl

Flakmonkey

det är inget fps lixom roflol

Medlem

OXM gav det 10/10 och en annan gav det 5/5

längtar tills nästa fredag


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

spelet är då iaf snyggt som sautan! vore kul om de kom till pc


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Kommer låsa in mig i huset nästa helg
Köpa hem en massa snabbmat och godis
Kan inte hålla mig snart. Håller på att bli tokig. Måste spela nuuuuuuuuu

Medlem

förbaskat snyggt, det är i sådana här lägen man önskar man hade en xbox360

Medlem

tror detta spel är över hypat.
och alla dessa funktioner på A knappen eller vilken
den var verkar lite dumt.

Medlem
Skrivet av zauii89:

tror detta spel är över hypat.
och alla dessa funktioner på A knappen eller vilken
den var verkar lite dumt.

Ett medelbetyg på runt 9.5 får knappast ett spel som är "över-hypat" och har dåliga kontroller.

A-knappen-grejen, vad jag fattade det som var det bara lite halv störande. Tanken är ju ändå att du ska gömma dig bakom saker, poppa upp och skjuta, inte att sprinta fram till fienden och ha dig.

Medlem

Det blir till att köpa en 360 nu:)

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Själv ser jag fram emot nästa helg, då jag och min polare kommer att köra Gears of War co-op i 48 timmar (på raken)

Hehe, då hinner ni spela igenom spelet några gånger tror jag Om ni nu inte kör någon gång på den där Insane-nivån.

Skrivet av the wookiee:

Om jag orkar kan jag väl ta bilder, filma lite och skriva något om det. Med min gore/explosions-fetisch blir det väl ingen höjdare (Ur ett seriöst perspektiv)

Eftersom de är så snälla och låter oss vänta på spelet över en vecka här har vi nog tyvärr redan överdoserat på information tills dess

Medlem

Kyraal: Okej, det kan du mycket väl ha rätt i, men det kan vara roligt att köra en massa multiplayer också! Ang. informations-spammet, håll dig borta från teh interwebs, det gjorde min polare.

Medlem

lääängtar


signatur

To be the man you gotta beat the man!

Inaktiv

Ganska kul att läsa igenom alla inlägg. Det finns verkligen människor som hatar xbox 360 utan någon egentlig anledning.

Har fått toppbetyg i alla recensioner och här man skyller på hype. Sällan att 10+ spelsiter har fel....

Kom över det. Geras of War är ett extremt bra spel !?


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Kanske blir en x360 efter wii endå? eller beställa båda två på fredgg? jag blir galen !


signatur

Nämen!

Medlem

Gears of war är grymt... har inte kommit värst långt... Men oj vad snyggt, bra A.I. Men faktiskt lite små buggar hit o dit också. Men inget som förstör spelkänslan. Själv ger jag 9.5 av 10 i betyg.

This is my kind of game!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Kanske det men om jag vore er köpare
skulle jag inte ha alltför höga förväntningar.

KoP
Medlem
Skrivet av zauii89:

tror detta spel är över hypat.
och alla dessa funktioner på A knappen eller vilken
den var verkar lite dumt.

Bara för att ett spel är hypat får det inte automatiskt bra recensioner av seriösa recensenter. Daaah.

Skrivet av KoP:
Skrivet av zauii89:

tror detta spel är över hypat.
och alla dessa funktioner på A knappen eller vilken
den var verkar lite dumt.

Bara för att ett spel är hypat får det inte automatiskt bra recensioner av seriösa recensenter. Daaah.

Nej, men recensenterna har en förmåga att se över vissa problem och andra saker för väldigt hypade spel. Vilket resulterar i ett medelbetyg som är högre än vad spelet egentligen förtjänar

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Gears of war är grymt... har inte kommit värst långt... Men oj vad snyggt, bra A.I. Men faktiskt lite små buggar hit o dit också. Men inget som förstör spelkänslan. Själv ger jag 9.5 av 10 i betyg.

This is my kind of game!!

är på act 4 själv (verkar som det är 5 totalt när man kollar "achievements")

vilken höjdare. för en gångs skull håller hypen kring ett spel!
ska bli roligt att läsa fz´s recension på detta spelet. tippar på 5 av 5 även här.

Älskar namnen på monstren
-"Booom!" Boomers tror jag dom heter

1
Skriv svar