Rockstar Games släpper samlarutgåva

Robot
Medlem
Rockstar Games släpper samlarutgåva

Bra devs!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

bra av Rockstar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Fet samlarutgåva till PC vore guld värt, bring it on!


signatur

Dad! You killed zombie Flanders!
He was an zombie?

Medlem

mog1


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

förstår inte hur skoj det kan vara med gta 3 man blir ju less snabbt..

gta 1 där snackar vi skoj

Medlem

känns ju jäkligt onödigt, finns det inte redan en som inkluderar vice och san andreas, eller är det bara till xbox? om det ska vara en riktig samlarutgåva bör GTA, GTA:London och GTA2 finnas med också

Medlem
Skrivet av Gagoff:

känns ju jäkligt onödigt, finns det inte redan en som inkluderar vice och san andreas, eller är det bara till xbox? om det ska vara en riktig samlarutgåva bör GTA, GTA:London och GTA2 finnas med också

Så sant, och de tar inte upp speciellt mycke plats i jämförelse med de andra heller.

Inaktiv

Yup, och till pc med :/


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv
Skrivet av Gagoff:

...om det ska vara en riktig samlarutgåva bör GTA, GTA:London och GTA2 finnas med också

GTA och GTA2 är gratis så det skulle vara för helhetens skull i så fall?


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

beauuuutiful money!

Redaktör

Beauuutiful games! I mitt tycke den kanske bästa serien detta årtionde, i alla fall än så länge.


signatur
Medlem
Skrivet av wiseguy:
Skrivet av Gagoff:

...om det ska vara en riktig samlarutgåva bör GTA, GTA:London och GTA2 finnas med också

GTA och GTA2 är gratis så det skulle vara för helhetens skull i så fall?

Gratis till ps2?

Medlem
Skrivet av asker:

beauuuutiful money!

Va? Menar du att företag är vinstdrivande organisationer?

Nyp mig någon.

Medlem
Skrivet av wiseguy:
Skrivet av Gagoff:

...om det ska vara en riktig samlarutgåva bör GTA, GTA:London och GTA2 finnas med också

GTA och GTA2 är gratis så det skulle vara för helhetens skull i så fall?

det kände jag inte till, men det lär ju inte kosta dem mycket extra att slänga in det iallafall, och det blir som Heya skrev, krångligt att spela det på en konsol om det bara finns att tanka till PC.
Tycker fortfarande att de kan slänga in alla GTA om det nu ska vara en samlarutgåva... fast jag undrar hur en sådan skulle se ut om det gällde Final Fantasy.. blir några skivor ;D

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Va? Menar du att företag är vinstdrivande organisationer?

Nyp mig någon.

Jag är själv stark supporter av markandsekonomi och har inga problem med att företags primära syfte är att hova in stora summor pengar. Ändå brukar det anses fult att göra det allt för uppenbart att så faktiskt är fallet. Därför blir det smått absurt, för att inte säga humoristiskt, när företag på ett så ogenerat sätt skyltar med detta faktum.

Därav min skämtsamma South Park-referens.

1
Skriv svar