Nya Double Agent premiärpatchat

Robot
Inaktiv
Nya Double Agent premiärpatchat

Kommer på fredag, va? Vill ha!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Oj en patch. Vad överraskande!! Hade jag aldrig trott.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Premiärpatchar, varför inte streama spel...


signatur
Medlem

dom patchar PC versionen med inte 360 :S


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det var ju samma sak med NWN2 härom dagen. Kan ju också bero på att de vill skapa lite starkare incitament för att köpa spelet istället för att tanka hem en piratversion.
Själv gillar jag såklart att ha mina spel/program ständigt uppdaterade till senaste version pågrund av prestanda etc.

Medlem

Stämmer det att PC utgåvan av Doubel Agents kräver ett kort som stödjer pixelshader 3.0?

Isåfall är jag körd (x800XT).

Inaktiv

Det är fan på tiden. Double Agent är ett sjukt bra koncept (skoj att behöva hinna med uppdrag för båda sidorna utan att dom "dumma" hinner märka nått).. Men det är sjukt slarvigt ihop satt.. Dörrar som inte öppnas ordentligt, på första banan så ramlar man genom golvet på flera ställen osv.. Och spelet har den sämsta meny och ui som jag någonsin sett.. Men det är Splinter Cell, så det är kul iaf.. men 3'an var bättre..

Medlem
Skrivet av Pettor:

Stämmer det att PC utgåvan av Doubel Agents kräver ett kort som stödjer pixelshader 3.0?

Isåfall är jag körd (x800XT).

You and me both!
Och ja det stämmer.

Medlem
Skrivet av Pettor:

Stämmer det att PC utgåvan av Doubel Agents kräver ett kort som stödjer pixelshader 3.0?

Isåfall är jag körd (x800XT).

Läste oxå detta, har det redan förbokat... Lite surt. Men det skall tydligen gå att stänga av om man ändrar ett värde i en ?.ini-fil

Kommer inte riktigt ihåg vad den hette, men nåt liknande "splintercell.ini"*, och ändra värdet "HardwareShadows = true"* till "False".

* Är osäker på exakta namnen, men något liknande, får prova när spelet dimper ner i brevlådan.

Medlem

About Splinter Cell: Double Agent Retail 1.01 Patch

This patch updates Splinter Cell: Double Agent to version 1.01.

- This patch fixes various issues when playing online. These issues mostly concern invitations and squad features. Some disconnection issues have been treated as well.
- Some minor single-player issues have been addressed as well, especially for the anti-aliasing feature.

Inaktiv

Fyfan va buggigt det är, 80% av mina sparningar har försvunnit, och jag har sparat på ett ställe där *spoiler*... man måste förhöra en kapten, dvs att han inte får dö, men jag råkade döda honom, och det blev inte "mission failed", så är fast nu. Det är en obligatorisk uppgift. :S


signatur
FML
Medlem
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av Pettor:

Stämmer det att PC utgåvan av Doubel Agents kräver ett kort som stödjer pixelshader 3.0?

Isåfall är jag körd (x800XT).

Läste oxå detta, har det redan förbokat... Lite surt. Men det skall tydligen gå att stänga av om man ändrar ett värde i en ?.ini-fil

Kommer inte riktigt ihåg vad den hette, men nåt liknande "splintercell.ini"*, och ändra värdet "HardwareShadows = true"* till "False".

* Är osäker på exakta namnen, men något liknande, får prova när spelet dimper ner i brevlådan.

Det stämmer inte. =|

1
Skriv svar