Introfilmen till S.T.A.L.K.E.R. skakfilmad

Robot
Medlem
Introfilmen till S.T.A.L.K.E.R. skakfilmad

Stämningsfull, ser framemot det här spelet.

Inaktiv

Som fan, får flashbacks från den underbara filmen STALKER av den likaså underbara regissören Andrei Tarkovsky!!


signatur

Shit happens, then you die

Medlem

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODIS!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Denna film finns i bättre kvalletet här: http://www.gamestar.hu/downloads.php3?op=visit&lid=5992

Enjoy...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Såg nästan ut som att det skulle vara att nytt skräckspel på introt där O.O

Medlem

Såg riktigt ruskigt ut. Väldigt bra introfilm...kanske dags att boka den med.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av eutf-Zero:

Som fan, får flashbacks från den underbara filmen STALKER av den likaså underbara regissören Andrei Tarkovsky!!

Hehe, jag har DVD:n brevid mig på skrivbordet just nu.

jag vågar inte ha förväntningar på det här spelet. blev kär i det redan när det presenterades för en 3 år sen eller när det var. men upprepade förseningar har fått mig att bli orolig....

kanske blir det bra. vi får se. om det blir det. så wohoo. om inte så... tja. utan höga förväntningar ingen besvikelse

introt är däremot störtskönt!!

Medlem

Rackarns bra animationer! Kan detta vara en "in-engine" film? Hoppas iaf att det blir lika bra inne i spelet!

Medlem

Ser ut som filmen hostel ^_^

Har väntat nästan 3 år på det här nu, hoppas det blir bra.

Inaktiv

Har dom spikat något datum ännu?


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem
Medlem

Ser ju ut att vara lika lovande som dom har lovat hela tiden Återstår att se när det släpps bara.

Medlem

Har för mig det skulle komma i en box kombinerad med Duke Nukem Forever


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Riktigt godis! Jag vill ha detta nu


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Oj, ska de släppa STALKER?
Jag vill fortfarande ha spelet iaf.

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Ser ju ut att vara lika lovande som dom har lovat hela tiden Återstår att se när det släpps bara.

Det har skalat ner och bort en del av det som de lovade, och erkänt att de tog sig vatten över huvudet med projektet. Fast, jag kan tänka mig att det bara blev ett bättre spel tack vare det. De ursprungliga koncepten var lite väl mycket (åtminstone för egen del).

Ser fram emot att spela hur som helst

Medlem

asså jag blir ju nästan våt i byxan hehe. asså det här är lätt ett måste

Medlem

Är det någon mer här som INTE kommer in på stalker-game.se för tillfället? Dom hade antagligen en datakrasch för 2dagar sedan men ska antagligen vara uppe nu igen, jag kommer dock inte in!!!

Någon mer som lider av detta problem?

1
Skriv svar