Webhallens butik i centrala Stockholm rånad

Inaktiv

Låter inte som de vassaste knivarna i lådan som rånar en sådan butik innan öppning. Hur mycket cash har de? Växelpengar. Men rånarna kanske nöjde sig med en förbokningsdisc till PS3...


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av 3degs:

Måste bara säga att det är synd att människor gör sarkasm av en sån allvarlig sak som rån.

Jag kan bara instämma. Vänta till den dagen du får ett vapen upptryckt i nyllet, sen kan du skämta om saken.
-Muttrar- :evil:

Medlem

Det var jag.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

d0e
Medlem

Fan.. Dom hann före.. Vilka stjärnor. Oplanerat och osmartare folk får man leta efter. Vad hinner man få mig sig igentligen. Minst en halvtimme och en lastbil.
Synd om personalen att va med sånt och det gäller alla som blir utsatta för rån. Mer levande än så lär man inte känna många gånger i livet.

Vad kom dom över ?

Medlem

Skittrist.
Jag har bara bra erfarenheter av webhallen.
Jag har slängt ut bra många tusenlappar på diverse spel därifrån.

<edit>
Det var visst ett större belopp än vad jag kunnat ana.
http://i142.photobucket.com/albums/r94/drunkvenom/webhallen.j...

Medlem
Skrivet av mogvard:
Skrivet av 3degs:

Måste bara säga att det är synd att människor gör sarkasm av en sån allvarlig sak som rån.

Jag kan bara instämma. Vänta till den dagen du får ett vapen upptryckt i nyllet, sen kan du skämta om saken.
-Muttrar- :evil:

Jag tycker inte det är något fel i att skämta om det, tror inte dom som skämtar här tycker det är mindre tragiskt bara för dom skämtar om det iheller. Iofs, jag kan bara tala för mig själv.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av toe_cutter:

Sist jag titta in i mycom och webhallen så var alla utställningslaptops nerlåsta och likaså de x360n som webhallen hade. Dock hade Apple-butiken ingen nämnvärd fastlåsning av deras prylar. Iaf inte vad jag minns när jag var där sist.

Får man fråga varför du går och kollar vilka butiker som har sina utställningsexemplar fastlåsta och inte?

/ LordDaimos

För att jag tycker det är irriterande när jag vill känna på vikten och om den nästan går sönder av sin egen vikt när man lyfter laptopen med en hand
Jag nöjer mig inte med att endast skriva och testa tangenterna.

Mediamarkt är föredömligt, de har kabellås istället, fast sen har dom ett par fler vakter än vad webhallen/mycom har...

Medlem

manspersoner?

Medlem
Skrivet av SoniC:
Skrivet av Hunken:

Nyhetstorka?

Idiot?

För tusan, lugna ner dig. Är det din butik eller?

Inaktiv

trist nyhet

Skrivet av *:

dålig service

ni är ju fan sämst

Inaktiv

Tråkigt det där med rån å så.

Undra hur mycket pengar de fick med sig? Kan väl endå inte vara så mycket som finns där eller?


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Skriv svar