Need for Speed: Carbon patchas inom kort

Robot
Medlem
Need for Speed: Carbon patchas inom kort

Skulle hellre se en patch som fixar körkänslan så att den blir som i Underground 2...

Medlem

Jag tycker full verisionen e helt okej. Demot var värdelöst. Känslan e bra tycker jag i full, det varierar väldigt mycket ifrån bil till bil med


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av SubMarine:

Skulle hellre se en patch som fixar körkänslan så att den blir som i Underground 2...

Nej, verkligen inte.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Kan dom inte fixa en massa andra saker, som tex att spelet helt plötsligt kraschar helt random i menyerna, och att spelet alltid hänger sig när man försöker avsluta?
Faktum är att mkt i själva spelet skulle behövas ses över. Körkänslan bland annat, och svårighetsgraden. De flesta race är på tok för lätta, medan ett fåtal är alldeles för svåra...
Finns mkt jag inte gillar med nfsc egentligen... En av de få bra sakerna är att de har en del väldigt trevliga bilar (som ju hade varit ännu trevligare om de hade haft lite bättre körkänsla...)

Medlem

Jag håller med om att det behöver patchas, krashar lite då och då. Men körkänslan gillar jag faktiskt, svårighetsgraden har jag inget emot, jag tycker inte det är för lätt iaf. Tycker det är rätt varierande om svåra och lätta race. Jag gillar faktiskt Carbon, bättre än Most Wanted och Undergroundserien.

Medlem

ogillar carbon, gillar bilarna... tycker de ska importera alla carbon-bilar till most wanted och ge dem samma grafik och körkänsla som resten av MW-bilarna

Medlem

Carbon äger ju MW imo.

Bästa nfset är iaf Hot Pursuit tätt foljt av Porche challange och Underground 1


signatur

En styck signatur.

Medlem
Medlem

Ingen som gillar Underground 2?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

är det jag som inte hittar LAN i full lr har de tagit bort det ? isf mkt dålig stil.

1
Skriv svar