Veckans fråga: Vad spelar du mest på?

Robot
Veckans fråga: Vad spelar du mest på?
Medlem
Veckans fråga: Vad spelar du mest på?

Rösta på: Pc
Där man sitter mest nu för tiden.

Medlem

Svårt, jag slits mellan PC, PS2 och PSP:n. Ena stunden Company Of heroes och andra stunden Shadow of the colossus.

Men jag valde PC:n till slut. Är där mest just nu.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
QRT
Medlem

Bärbart. Nintendo DS är bland de bästa produkterna, någonsin.

Medlem

Xbox 360, otroligt skönt att slippa all hårdvarutrubbel.

Inaktiv
Medlem

Ska man räkna i speltimmar så spendera jag en viss tid väldigt mycket spelande vid min ps2, men det var över 1½år sen nu.
Är endast PC numera.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

De som spelar på Mac då? ;/

Medlem

PC hela vägen. Spelar aldrig konsol längre...

Flakmonkey

I dagsläget Playstation 2... man sitter ju mest vid PCn men det är väldigt lite effektiv speltid... en hel del spelande på 360n också

Medlem

senaste veckan 360n och psp har tröttnat på alla bullshit spel ute nu.

Medlem
Skrivet av Crenshaw:

Xbox 360, otroligt skönt att slippa all hårdvarutrubbel.

Det där lät kul

Medlem

Hos mig är det Xboxen som gått varmast den senaste tiden, mest eftersom jag lyckats hitta många billiga spel. Xbox360:n har fortfarande inte så många spel som jag känner att jag vill slänga ut flera hundralappar på så den har inte gått lika varm.

Medlem
Skrivet av cm0s:

De som spelar på Mac då? ;/

"annat"
.

PC för mig. Jag äger ingen konsoll och har inget direkt behov av det.

Medlem

PC PC PC PC PC PC PC PC PC
PC PC PC PC PC PC PC PC PC
PC PC PC PC PC PC PC PC PC
PC PC PC PC PC PC PC PC PC
PC PC PC PC PC PC PC PC PC
PC PC PC PC PC PC PC PC PC
PC PC PC PC PC PC PC PC PC
PC PC PC PC PC PC PC PC PC
PC PC PC PC PC PC PC PC PC


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

PC... Med de senaste tre månaderna har det varit PS2, har kommit ut massor av fina spel till maskinen på sistånde.

#Final Fantasy XII, #Okami och #Metal Gear Solid 3: Subsistence för att nämna några


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

valde 360 men det är inte helt sant, men fort GoW och R6:LV är ute då blir det så
Annars är det bara CS:S på pc till UT2007 kommer

Medlem

Värmer mitt gamla PC-gamerhjärta att se att PC ligger på 87.5% just nu. Trots det var det ett svårt val tack vare Guitar Hero och FF12 till PS2.

Edit: Inte att förglömma min DS, och nu DS Lite som jag nästan spelat sönder med Ossu! Tatakae! Ouendan! och Phoenix Wright, samt Phoenix Wright 2.

Inaktiv

Jag spelar igentligen mest på gameboy, men grupptrycket här har fått mig att rösta på PC Jag är lättpåverkad.

Medlem

PC all the way.. gör så mycket mer än att bara spela på datorn, så det är det ultimata verktyget för mig. Dessutom är datorer intressantare, kan meka mer med dom, vad sjutton kan man göra med en konsol, chippa å muppa? Nä, ska vara riktiga grejer

Inaktiv

Eummm... Konsol... på PC


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem

PC har vart i fokus ända sen jag satt på den gamla commodore 64:an Haft ett antal konsoller men det är ändå inte samma grejj. Sneglar lite på Wii och Tony hawk's downhill jam nu, kan nog bli lite ös.

Medlem

Skinnflöjt fanns inte som alternativ =(

Medlem

Menar ni till vilket man KÖPER mest spel till eller på vad man LIRAR mest? eh, eh?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av slackern:

Skinnflöjt fanns inte som alternativ =(

Jag reagerade också på det.

Medlem

PC såklart man gör ju mer än spelar på datorn och nu när spelandet är lägsta nivån hittils i mitt liv.

Började träna par ggr i veckan sen i somrans det är ca 3-4timmar mindre spelande sen så fick man en tokig ide att kanske hoppa igång med shooto till våren bara för att trotsa alla ungtottar


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Just nu är det xboxen som jag lirar mest på, dock spelar jag bara litegrann nu överhuvudtaget, sitter mest och väntar på wii och tills dess tar jag en pause från storspelandet.


signatur

<3

Medlem

Bara PC. Mycke WoW blir de

123
Skriv svar