Gears of War 2? Fullt möjligt enligt CliffyB

Robot
Gears of War 2? Fullt möjligt enligt CliffyB
Medlem
Gears of War 2? Fullt möjligt enligt CliffyB

Ett spel som kommer sälja som smör? Då är det inte direkt oväntat...

Medlem

wee hype hype hype hype hype hype hype hype hype hype


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

^-- All hype behöver inte vara dålig.

Medlem

läste att det redan var det näst mest sålda spelet redan bara på förbokningar låg lite efter Halo 2 på 1.7miljoner förbokningar ..ganska många spel


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

ganska mycket hype. och nej hyper är inte altid dåligt, men det gör att de flesta blir besvikna på spelet, och det överdrivs alltid så mycket. Visst spelet kommer säkert bli bra men det kommer till 99% inte leva upp till all hype.

Och har ni tittat på deras hemsida? står inte ett skit bara massa värdelösa filmer från spelet, ignen info på vad det innehåller eller nåt, typiskt för ett spel som satsar på 100% hype och hoppas folk köper det på hypen.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Tycker de ska se till att första spelet blir bra och kommer ut i handeln innan de börjar tänka på en uppföljare.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Tycker de ska se till att första spelet blir bra och kommer ut i handeln innan de börjar tänka på en uppföljare.

Men det är ingen som tänker på en uppföljare...
Han svarade juh bara på en fråga
av allmänheten jeez..

Medlem

man kan hoppas på en tvåa


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

hoppas inte för mycket innan ni ser hur bra första spelet blir.

Medlem

Tänk om gears of war, blir världens bästa spel? Tänk er bara tanken, och så liksom krossar alla sånna här standardiseringar som folk satt med att hype blir aldrig bra. Spelet kanske är en generations vändning? vad vet jag jag bara yrar, jag vill ha en x360

Men tror mera på wii i smyg, Zelda säger jag bara .... zelda


signatur

Nämen!

Inaktiv
Citat:

...if the game does amazingly well I wouldn't rule anything out!

...är väl knappast att sticka ut hakan. Hade varit större nyhetsvärde i hans uttalande om han hade sagt att de absolut inte kommer någon uppföljare oavsett hur bra den första delen säljer.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

Spelet verkar vara väldigt bra, men att döma av folks kommentarer som provspelat det så är det inte direkt världens bästa spel, men jag tror vi kommer få en ordentligt gedigen spelupplevelse

Själv är jag mest sugen på att se Unreal Engine 3 "in action" för första gången på min skärm. (Nej, Dead Rising var inte UE3). Sen få sätta händerna på det själv i UT2007 med (förhoppningsvis) medföljande verktyg.

1
Skriv svar