Ändringar i Dark Messiah-patch listade

Robot
nj
Medlem
Ändringar i Dark Messiah-patch listade

Med tanke på att man möts av No news available. när man klickar på länken till hemsidan och sedan måste rota runt i forumet för att hitta det man söker så här är länkarna till infon om singelplayer-patchen samt multiplayer-patchen.

Medlem

Man tackar NJ!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Är det verkligen så bråttom så att de inte kunde ha väntat en eller två veckor så att man slapp pactha med en gång?

Aja, kul spel iaf och bra att de uppdaterar.

// edit

Stavning.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

nj
Medlem

Tja, jag ser ju då hellre en patch som fixar en massa saker som får spelet att krascha (vilket singelplayer-patchen onekligen verkar göra, tex krasch för att karaktären håller något i handen när man sparar/laddar låter ju... ja...) än att behöva bli tokig på att konstant behöva fixa med saker för att kunna spela spelet ordentligt utan att behöva börja om, tror det är Daggerfall som gjorde mig lite bitter på det sättet...

Medlem
Skrivet av nj:

Tja, jag ser ju då hellre en patch som fixar en massa saker som får spelet att krascha (vilket singelplayer-patchen onekligen verkar göra, tex krasch för att karaktären håller något i handen när man sparar/laddar låter ju... ja...) än att behöva bli tokig på att konstant behöva fixa med saker för att kunna spela spelet ordentligt utan att behöva börja om

Eh, min poäng var att spelet skulle vara mindre buggit och spelbart om man väntade lite med att släppa det.

Aja, whatever.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Eh, min poäng var att spelet skulle vara mindre buggit och spelbart om man väntade lite med att släppa det.

Aja, whatever.

Inte utvecklarna som får välja när spelet ska släppas, tyvärr, de får en deadline när det ska släppas antingen de hinner finslipa allt eller inte..

Medlem

Därför ska man supporta företag som Introversion. The last of the bedroom programmers

Synd att man redan spelat igenom det. Fick "bara" 3-4 krascher genom hela. Nu är det NWN2 för hela slanten däremot.

Medlem

Spelet kraschar varje gång jag plockar upp min "bag" efter att ha blivit av med den. Hoppas de fixat den buggen...

Medlem
Skrivet av Heya:

Inte utvecklarna som får välja när spelet ska släppas, tyvärr, de får en deadline när det ska släppas antingen de hinner finslipa allt eller inte..

Jag riktade mig inte endast mot utvecklarna, självklart är detta ngt som alla måste tänka på.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar