O'boy - finns det något bättre?

Flakmonkey
O'boy - finns det något bättre?

Ja självklart finns det bättre saker än O'boy, men ibland kan det vara fantastiskt gott. De flesta slutar säkerligen dricka den här klassiska chokladdrycken rätt tidigt i livet, vilket i min mening är ett väldigt dumt beslut. Ibland kan det nämligen sitta otroligt fint med ett glas O'boy som är sådär omsorgsfullt blandat att det har fått en perfekt mix av pulver och mjölk... Då är det faktiskt få saker som mäter sig med det. Så varför skriver jag det här? För att jag ska dra mig till köket och ordna mig ett glas eller två förstås

För övrigt anser jag att namnet är bland de mest klockrena någonsin.

#blogg

Medlem
O'boy - finns det något bättre?

Vad skönt att läsa när man själv sitter och njuter av ett glas O'boy!:up:

Inaktiv

extra mycket choladpulver så et blir ett tjockt kladd i botten, mmm... Du kan nog rkna med lite lamumba när vi kommer!


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem

Skeden ska helst kunna stå upprätt i glaset

Medlem

Ett glas O'boy slår aldrig fel, nej! Funkar till det mesta - frukost, kvällsdryck, fest (om den är lite spetsad) och bakfylla! Skippar den helst till middagen dock...

Medlem

Helt otroligt gott är det. 100 tummar upp för OOOOO'boy!


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem

Gillar inte Oboy så mycket men visst:)

Medlem

Oboy är kung, kommer aldrig sluta dricka det

Medlem

Fan, Simon! Hade precis gjort i ordning ett glas Juice, och så får man se det här! Ja, blir väl att ersätta juicen med O'boy om jag orkar.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Använd juice istället för mjölk till oboyen

Medlem

oh vi har perfekta glas för detta ^^ lika stora som ett pringelslock ^^ sen e de bara o skaka så de blir skummigt o gott utan chokladklumpar
yummey

Medlem

knark! Det är vad det är!

Men oj så gott :]

Proffsen använder Shaker. Finns i plast på ICA för 15-20 kr.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Otroligt mycket socker i O'boy också;)

Medlem
Skrivet av Shimo:

Proffsen använder Shaker. Finns i plast på ICA för 15-20 kr.

men coolingar som mcgyver & jag använder det man hittar

Medlem

Ååå Oboy! Det är något jag saknar här borta. Och det ska vara ett tjockt chokladkladd i botten att äta upp när man druckit ur!!

1
Skriv svar