GameDaily - "Bästa konsolen: Xbox 360"

Robot
GameDaily - "Bästa konsolen: Xbox 360"
Medlem
GameDaily - "Bästa konsolen: Xbox 360"

Låt konsollerna komma ut först Fast just nu kan den säkert vara "världens" bästa konsol hehe

Medlem

Jag har köpt en så dom måste ju ha rätt....


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

jag tror fortfarande

Wii = roligast
ps3 grymast på rpg och häftiga stora spel
xbox360 = snyggast och mest action

Så för mig blir det nog tillslut ps3 och wii skall förhandsboka wii i veckan tror jag med ett zelda Sedan,får jag se om jag skaffar mig en x360 någon gång, den verkar trevlig men tror inte den är riktigt värd pengarna än. För mig, som inte har hd tv. Vilket jag kommer köpa vid ps3 (förmodligen) men men, Wii får det bli först iaf


signatur

Nämen!

Medlem

Wii kommer bli roligast, helt klart! Sedan kommer nog Sony bli dominerande somvanligt, även om 360 har rätt starka titlar och även kommande sådanna. Men, jag gillar inte problemen den lider utav, ostadig framerate i många spel (trots generation 2), synk-problem, låter som en dammsugare medmer..

Jag vill ha en stabil maskin, tyst och vara så felfri som möjligt. Där är både Wii och PS3 ett starkare kort. Men allt handlar ju givetvis om spelen...

Medlem

Wii utan tvekan vill man ha skojj ska man definitivt köpa en.

Inaktiv

Jag tycker Wii är i en helt annan viktklass än Xbox360 då den inte inriktar sig på samma saker. Jag säger att xbox360 och wii är de bästa konsollerna!

Medlem

svårt att säga vilken som är bäst innan alla finns på marknaden å spelen finns ute...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Rätt korkat att säga att den är bäst innan alla konsoler är ute och innan man kan jämföra samma spel konsollerna emellan.

Men som jag och många andra (förhoppningsvis) tycker så är det spelen som är det mest intressanta.

Medlem

Tycker nintendo ds har mera framtids utskick än 360...

Medlem

undra hur mkt microsoft har betalat sidan för att utse xbox 360 till bästa konsollen idag.

Medlem
Skrivet av Daniel_Met:

undra hur mkt microsoft har betalat sidan för att utse xbox 360 till bästa konsollen idag.

Som att det inte går att säga om alla sidor även de som kommer utse PS3 till bästa. Det spelar ingen roll vad det sägs allt är smaksak!


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Det här var bara fånigt.

Medlem

Ganska dumt att utse bästa konsoll. Det är ju högst personligt vilket man tycker bäst om och det är såklart spelen som avgör.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av Pjerkan:

Rätt korkat att säga att den är bäst innan alla konsoler är ute och innan man kan jämföra samma spel konsollerna emellan.

[...]

Menar du att köra samma spel för att se vilken som ser bäst ut och har bäst prestanda? Fast det går ju inte på samma sätt som man tar samma spel och benchmarkar på PC-maskiner, eftersom spelkoden är såpass annorlunda. Går ju inte att säga rätt av att eftersom X flyter bättre på PS3 än på 360 så är PS3 bättre.

Medlem
Skrivet av Kyraal:
Skrivet av Pjerkan:

Rätt korkat att säga att den är bäst innan alla konsoler är ute och innan man kan jämföra samma spel konsollerna emellan.

[...]

Menar du att köra samma spel för att se vilken som ser bäst ut och har bäst prestanda? Fast det går ju inte på samma sätt som man tar samma spel och benchmarkar på PC-maskiner, eftersom spelkoden är såpass annorlunda. Går ju inte att säga rätt av att eftersom X flyter bättre på PS3 än på 360 så är PS3 bättre.

Ja precis som du säger, att man jämför t ex NHL 07 konsollerna emellan.

På så sätt kan man ju se vilken version man själv tycker är bäst

Medlem

Bästa är väl att se vilka exklusiva spel som kommer och sen tänkaefter vilka man tycker verkar bäst.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar