DICE utlovar bättre 2142-patchar

Medlem
DICE utlovar bättre 2142-patchar

Spela roll, man betalar en gång så har dem pengarna. Sedan kan de göra vad katten de vill då de vet att det ändå kommer finnas folk som köper deras nya spel om några år med nya 'löften'.

Medlem

Om det kommer bli bättre som de lovar, så kanske jag köper spelet om ett par patchar. Det är bara att vänta och se.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

+
Kortare laddningstider
-
Random aim
Noob unlocks för dom som nördar mest
Ingen BFTV

spelar ingenroll om dom optimerar lite lagg.

Medlem

du glömde de största plusen;

+
AVSEVÄRT bättre gamebrowser. Går blixtsnabbt och smidigt.
Kustomiserbara soldater med olika addons i slots. Inte bara vapen.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Jo men visst. !

Medlem

Kan tänkas att bli ett köp.. om de ändrar vissa saker. Annars får det vara


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Lovade dom inte bättre patchar förut också? Vad är det som säger att de håller sina löften nu?

EA lovar mer BF2-stöd

Medlem

jag tror det när jag ser det


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

bra av dice spelet rullar ju faktiskt till 99% får dom bara till den sista procenten så..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

kan inte denna live-studio då ta å fixa å BF2 blir rätt också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Men till BF2 då? Har dem glömt det spelet eller?

Medlem

BF2 är död, länge leve BF2142?

Medlem

Hm, lite tragiskt att ens Dice går och säger detta. ^^

Medlem

Too little to late...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Langos:

Too little to late...

Word!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Inaktiv

öööööööö är ju inte så att spelen är Ospelbara eller?

Medlem

Vi får väl se hur det blir med patchandet . . .


signatur

Jäh!

Inaktiv

Jag citerar mig själv från förra gången de sa samma sak
http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=2020

Skrivet av Chimme:

HAhahahahahahahahahahahHAhahAHhahaha

Den har man ju inte hört förut

Medlem
Skrivet av Philip:

BF2 är död, länge leve BF2142?

BF2142 dog när det annonserades. Länge leve QuakeWars.

Medlem

Stackars Dice verkas som att det inte spelar nån roll vad de gör, får ändå bara skit för det.

Jag tycker att dom gör bra ifrån sig och af erkänner att det gjort misstag med BF 2, Sitter fortfarande och väntar på en ursäkt från Sony-Station för att ha förstör det bästa spelet i mitt spelarliv, nämligen Star wars Galaxy och från Blizzard för att de släppte Wow.

Medlem

Som jag sagt förut, det finns massor som redan bestämt sig att hata EA/Dice efter Battlefield 2. Tror ni ser många här. Tror de flockas runt FZ.se, då jag sätt nästan endast positiva reaktioner från andra håll.

Måste också tillägga att jag inte fått någon anledning att vara besviken, allt har funkat sedan dagen jag fick spelet. Med patchar som denna är det två tummar upp som gäller!

Medlem

Alltså, jag hoppas innerligt att Quakewars floppar, bara för att folk dissar bf2142 utav ren princip...

Och vi har inte alls hört detta förut - nu är det ju faktiskt dom som vet hur spelmotorn fungerar som ska fixxa den, inte nån som ska mippla på nått nån annan gjort!


signatur

Johan Pilestedt

Medlem

Hata Dice efter BF2?
Det finns en hel generation av BF42 & BF:V-lirare som aldrig ens skulle fundera på BF2 av samma anledning som vissa som spelat BF2 inte skulle fundera på BF2142. Ge oss lite cred...

Dice har gjort det förr och nu igen - Vad är det man säger?
"History repeats".

Medlem

de som "dissar" ea/dice har nog mycket mer "material" att gå på än folk som gillar dom. vi har varit med förr och vet hur EA och Dice (inte) arbetar. deras ignorans av communityt, mod-support, etc..

de nya spelare som kommer nu och lirar bf2142 lär förstå vad jag menar allt efterssom..

sluta upp med att blunda för verkligheten, öppna ögonen, se vad som verkligen händer och tänk - är det såhär jag som kund vill bli behandla!?

Medlem

Sorry, men jag måste bara dra upp en uråldrig tråd från ett annat forum - läs den om ni orkar, för den är ganska intressant eftersom den behandlar båda sidornas åsikter...
Tråden om Dice & Patcher från BFC
Ha kul!

Medlem

köpt och lirat mycket BF1942 med moddar, mindre BF Vietnam , en hel del BF2 även dess expacks men kände ingen lust alls efter testat 2142 demot, visst gick ju inte den första veckan eller två pga man blev utkastad pga ingen kontakt med masterservern efter 1-2 minuter spelande men även nu efter det blev fixat och inser att browesern fortfarande inte har några vettiga filter och är sunkbajs så känner jag mig trött på att cappa flaggor och tillämpa/utstå spawnrape även om det är en annan miljö.
Så 2142 inget köp trots att jag köpt alla tidigare BF lir med expacks.

De som gör Quakewars mycket intressant är att splash damage & id verkar ha studerat och kommer förädla det som Dice vägrat lyssna på från deras spelare i åratals. Det ser man av de demofilmer och presentationer quakwars man hittils har sett och de har en bra bit kvar att finputsa.

Medlem

kollar man på fp så kommer quakewar demot ut nångång runt 2020 hehe


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Det var ju faktiskt ett väldigt ärligt uttalande. Personligen kan jag tänka mig att köpa spelet om de sköter sina kort väl.

Inaktiv

Kanske är dags för Dice gänget att hoppa av och börja med nya flipper spel?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

12
Skriv svar