Testa Warhammer: Mark of Chaos

Medlem
Testa Warhammer: Mark of Chaos

OMG ge mig ett bra spel nu plx

Inaktiv

Hurra! Episka strider i väntan på Medieval 2!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Yes! Tack FZ.

Återkommer med kommentarer.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Woho.


signatur
Inaktiv

bästa nyheten so far på fz ; )

loggade in lite sådär trött men! : O

Medlem

Måste säga att jag är imponerad om man jämnför med all kritik det fått från beta testningen. Dock tyckte jag Hjälte fighten jag hamnade i var lite lame, gick inte göra så mycket utan att spamma ett par skills. Frågan är om man måste specca duel för att ens ha en chans att överleva med hjälten ;p

Inaktiv

Det kändes mera tärningsbaserat än Rome, men det var mycket finare! Kan nog vara nåt.

När det gäller dueller så behöver man inte acceptera en utmaning


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

^-- Min startade automatiskt på en av dom första banorna i demot var ingen fråga om jag ville eller inte

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Min startade automatiskt på en av dom första banorna i demot var ingen fråga om jag ville eller inte

Samma för mig.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag tyckte duell-delen var ganska onödig, att alla enheter har en maxgräns på hur stora dom kan vara fattar jag mig inte på... Det känns nästan som att spelet är för mkt warhammer för dom som inte spelar warhammer och för lite warhammer för dom som spelar, jag som spelar tycker att det förenklade stridssystemet var ganska crap... Warhammersystemet ala. Dark Omen och Shadows of the horned rat funkade skitbra, jag vela bara ha en nytolkning på det!


signatur

Johan Pilestedt

Medlem

det här skall bli skoj och testa

Medlem

verkar småkul faktiskt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Matchade inte mina förväntningar iaf. Inte lika kul längre att sitta och titta på enheter som bara står stilla och kastar yxor på varandra. Dawn of War förstörde min syn på rts-spel

Medlem

Tyckte demot var grymt kul. Hero vs. hero var ganska långtråkigt medans Hero i strid mot andra var grymt kul ^^

Medlem

Har precis börjat kört kampanjen och känner att det har potential, onda Chaos är så jäkla balla

Medlem

Jag skall hem o lira isönder de ikväll, sen kommer jag antingen Hurra eller gråta ut här


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Verkar vara ett mkt bra spel, vill gärna ha ett MP-demo snart


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Tyckte det var bra faktiskt.
Men det hackade på min burk... även med väldigt låga inställningar. Eller det hackade oavsätt vilka grafikinställningar jag än hade. 1280*1024 medium och 1024*768 med low var ingen skillnad... Fast det är kanske bara för mig, eller har dom inte optimerat demot kanske?

1
Skriv svar