Företagsrock ftw!

Flakmonkey
Företagsrock ftw!

Sådier, äntligen är det fredag och man får vila ut i ett par dar - dock inte ikväll. Ikväll är det nämligen utgång till Patricia där de juar nu anordnar tävlingen "Company of Rock" där olika företagsband får lira med chansen att vinna pengar som de sedan får festa upp. En riktigt trevlig idé och en fantastiskt anledning att festa loss då jobbets band ska spela ikväll.

Just nu sitter jag dock hos arbetskamraten @DredZor och väntar på att få hoppa in i duschen för att tvätta bort arbetslukten ^^ Är tänkt att några andra från jobbet ska komma hit å förfesta med öl, vin, sprit och tortillas innan det är dags att dra sig in till partybåten. Så är det någon i som läser den här bloggen så är det bara att ta sig dit och skaka tass

För övrigt så hoppas jag att jag inte kommer hem sju på morgonen som var fallet förra fredagen -> lördagen... slösar ju bort hela helgen som man annars kunde spendera med att gejma... själv ska jag förhoppningsvis lira lira #Nitro Bike i helgen, det är nämligen det spel som jag ska recca härnäst. Frågan är bara om det skickades ut i tid :/

Nej, nu blev visst duschen ledig och det till stämman av Ronnie James Dio, kan det bli bättre? Jo det kan det säkerligen, men det är rätt gött ändå...

#blogg

Inaktiv
Företagsrock ftw!

i dont shake tass, i shake rumpa to dansmatta ftw!


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar