FZ provspelar Playstation 3

Flakmonkey
Skrivet av Mellanare:

Drunken_monkey_boxer, helt korrekt. Skit samma vad PS3'an klarar av eller inte, finns det inga sköna spel finns det inte heller en konsol värd att nämnas.

Säga vad man vill om 360'n, men den hade ett bra mycket bättre release utbud. Release utbudet är viktigt, suger det sporrar det inte lika många köpare. De kan förlora folk som tvekar på att köpa etc.

Ge mig Wii, ge mig ett fäktnings-spel eller ett Star Wars-spel eller dyl och ge mig 1 vecka ledigt från jobbet. Det är allt jag begär.

Mellanare

Hade den verkligen det? Imo var det tre lanseringstitlar till 360 som fortfarande håller måttet och det är Condemned, Project Gotham Racing 3 och Kameo. Tror nog det kommer finnas tre bra spel till PS3 när den släpps i mars, man måste ju tänka på att alla titlar som släpps från november till mars i USA och Japan kommer du kunna skaffa till din europeiska PS3 när den släpps

Medlem

^-- Kameo <3 Bästa release titeln någonsin i mitt tycke.

Medlem
Citat:

Vad hade 360 vid sin lansering som var så "WOOOW"?

Inte ett skit, har fortfarande inte kommit några sådana spel och med tanke på hur länge det tog innan det utvecklades vettiga spel till första Xboxen så lär det nog dröja till 360:n också. Sen finns det ju de som nöjer sig med mediokra lir som bara har bra grafik och de tycker nog säkert de flesta spel är bra.
Personligen tycker jag bara Table Tennis haft riktig spelglädje än så länge :).


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Inaktiv
Skrivet av sauna:
Citat:

Vad hade 360 vid sin lansering som var så "WOOOW"?

Inte ett skit, har fortfarande inte kommit några sådana spel och med tanke på hur länge det tog innan det utvecklades vettiga spel till första Xboxen så lär det nog dröja till 360:n också. Sen finns det ju de som nöjer sig med mediokra lir som bara har bra grafik och de tycker nog säkert de flesta spel är bra.
Personligen tycker jag bara Table Tennis haft riktig spelglädje än så länge :).

om jag minns rätt så va Halo ute vid releasen, och det va en jätte hit.

Medlem

Personligen kommer jag nog inte köpa PS3, har själv en PSP vilket jag har låtit lega och samlat damm ett par månader nu, medans jag spelar fortfarande på min Nintendo DS.

Tror det lutar mer åt Wii faktiskt pga. alla dem förhoppningsvis roliga spel som kommer komma till den konsolen.

Inaktiv

finns ingen titel som lockar mig att köpa ps3 i första taget

Medlem

Spelen som FZ fick spela verkar urk, är det bara jag som fått för mig, eller är japanerna på och gör skit spel till PS2 och nu till PS3 hela tiden?

Självklart kan det komma bra spel till PS3an så småningom, men det blir ingen PS3a för mig.
Gears of War, Halo 3, Assassin's Creed och Guitar Hero 2 är vad jag ser fram emot mest, alla kommer till Xbox 360n. Dessutom så har vi juh Ghost Recon: Advanced Warfighter, helkul. \o/

Medlem

Uppgradera PC:n och led era trupper mot total seger i Supreme Commander vid min sida istället. Fattar inte hur folk ska ha råd med detta.


signatur
Flakmonkey
Skrivet av Mykee:

Spelen som FZ fick spela verkar urk, är det bara jag som fått för mig, eller är japanerna på och gör skit spel till PS2 och nu till PS3 hela tiden?

Självklart kan det komma bra spel till PS3an så småningom, men det blir ingen PS3a för mig.
Gears of War, Halo 3, Assassin's Creed och Guitar Hero 2 är vad jag ser fram emot mest, alla kommer till Xbox 360n. Dessutom så har vi juh Ghost Recon: Advanced Warfighter, helkul. \o/

Bara ett av spelen vi testade görs av Japaner iofs ^^

Inaktiv

Ser riktigt fräsht ut må jag säga.


signatur

Jag vill klappa en lök.

Inaktiv

Den är så sjukt snygg att titta på!
Snyggaste konsollen helt klart. PS3 verkar ha roligare spel också, precis som PS2:an hade roligare spel än xboxen. Dock verkar ju WII's kontroll vara tuff. Får se vad man köper...

123
Skriv svar