Ändringar i Company of Heroes 1.3 listade

Robot
Medlem
Ändringar i Company of Heroes 1.3 listade

Det ska bli finfint med ny patch En hel del efterlängtade funktioner och annat pyssel och papp där i, som sagt.

Medlem

JAAA! Fan va gött! Har längtat som attan efter en Worldbuilder Tool, nu skall här byggas
Det var det enda som jag blev besviken på när jag fick spelet och det var just att en Worldbuilder saknades...

Relic är Bäst!


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Roligast torde ändå vara;

Citat:

Added the Worldbuilder tool.
Added the MovieMaker tool.

En ny karta...

Citat:

New multiplayer map: 6P_Seine River Docks

Samt...

Citat:

New and improved Game Replay functionality allows players to view the game from a selected player’s perspective in slow motion or fast forward. In addition the game UI can now be minimized to reveal a larger viewing space of the action going on in the replay. To compliment this, a new Cinematic Mode allows players to sit back and enjoy the show.
Cinematic Mode camera - Replay your battles as the game automatically switches between cinematic camera angles, capturing the sound and fury of war from the combatants' perspective.

WOOT för Cinematic Camera, så att den väljer kameravinklar efter vad som händer i replayen automatiskt. Har potential att bli ruskigt underhållande


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Låter riktigt bra, ser fram mot patchen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Har potential att bli ruskigt underhållande

Jupp


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

najs med worldbuilder=) och hoppas dom fixar online läget lite då det inte funka någe vidare för min kompis

Medlem

Worldbuilder - äntligen lite fler kartor i antågande.....


signatur

| 5950x | RTX 3080Ti |

Inaktiv

Mkt nice...om det nu bara fanns ett 'bygg arme före man spelar och ha inget resurs-samlande'-läge, så skulle det vara ett givet köp direkt...

Inaktiv
Skrivet av Zarkow:

Mkt nice...om det nu bara fanns ett 'bygg arme före man spelar och ha inget resurs-samlande'-läge, så skulle det vara ett givet köp direkt...

Allt som behövs är ett skickligt mod-gäng som kan fixa hacka spelet lite... *hint-hint*


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Zarkow:

Mkt nice...om det nu bara fanns ett 'bygg arme före man spelar och ha inget resurs-samlande'-läge, så skulle det vara ett givet köp direkt...

Sant sant! Sånt hade man gillat. Ser fram emot den fulla patchen till Faces Of War för den ska kunna ge liknande options om jag förstått det rätt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar