Sid Meier's Railroads!

Robot
Sid Meier's Railroads!

Järnvägar och tåg har hjälpt mänskligheten i två sekel. I spelform blir det ungefär två decennier, och drygt femton år efter Sid Meiers inträde på området är det dags för uppföljaren Railroads!


Zox
Medlem
Testat - Sid Meier's Railroads!

Så länge som det är lika kul som raildroad tycoon 3 så blir det kul... får prova demot.

Medlem

"Fetto sets new speed record"

Jag kan erkänna att jag flinade... barnsligt, javisst, men kom igen nu?

Medlem
Skrivet av Zox:

Så länge som det är lika kul som raildroad tycoon 3 så blir det kul... får prova demot.

Hoppas inte för mycket, Railroad Tycoon 3 var i en klass för sig och detta är tyvärr långt ifrån den nivån. Detta är ungefär Railroad Tycoon 3 Junior om man ska ta en jämförelse.

/ LordDaimos

Medlem

Förtjänar 3,5/5, det är kul, dock lite för smått och enkelt. Önskar mer djup, mer goods, större kartor och mer tågvagnar!

Inaktiv

Tycker det är så enormt fult men fel skalor. Sid Meier's arbetsskada är att han hela tiden har Civ i huvudet. Bara för att det inte fungerar att vara skalenlig i Civ så tänker han lika med alla spel.

Själv lirar jag hellre Transport Tycoon.

Inaktiv

Har inte hunnit testa detta ännu, men vad jag hört av andra så är det inget man missat. Tvärtom så verkar det vara att föredra att hålla sig till Open TTD...vilket i sig är ett guldspel.

1
Skriv svar