The Sims 3 under utveckling

Robot
Medlem
The Sims 3 under utveckling

Hoppas dom förändrar spelet lite istället för att köra på samma spår men varför ändra ett vinnande koncept kanske..

Medlem

Were dooooooooomed !


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Spelet alla kommenterar och ingen spelar?
Klart det kommer gå i samma spår.. Varför försöka göra nåt nytt av nåt de vet kommer sälja hur bra som helst iaf?

Medlem
Skrivet av Heya:

Spelet alla kommenterar och ingen spelar?
Klart det kommer gå i samma spår.. Varför försöka göra nåt nytt av nåt de vet kommer sälja hur bra som helst iaf?

ööh.. Tolk på första mening? Mjo personligen önskar jag mig att dom ska försöka på sig något nytt, man kan ju vända på det du säger och anta att dom kan försöka på sig nåt nytt eftersom det antagligen skulle sälja enbart för sitt namn hos många.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

ööh.. Tolk på första mening? Mjo personligen önskar jag mig att dom ska försöka på sig något nytt, man kan ju vända på det du säger och anta att dom kan försöka på sig nåt nytt eftersom det antagligen skulle sälja enbart för sitt namn hos många.

Menade bara att väldigt många kommenterar när det kommer expansioner osv men alla säger att de inte spelar det.

Och ja, man kan ju hoppas att de gör nåt nytt men tror de gör lite småförändringar bara för de vill ju kunna sälja 10 eller så expansioner till alla fansen också.. Gör de nåt drastiskt så kanske de tappar alla tjejers intresse och det är ju det de säljer mest på tror jag.

Medlem

money money money money money :crazy:


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Redaktör

Eh, ja...? Vore väl dumt att satsa på spel som inte säljer...


signatur
Medlem

En storsäljare av det här slaget, som dessutom spelas "över gränserna" (det vill säga av många som normalt sett inte spelar spel, om ni förstår hur jag menar) tror jag är allt annat än dåligt för industrin som sådan.

Dessutom kan man säga mycket om The Sims, vad man tycker om idén och upplägget och så vidare - det är ju inte ett spel för alla. Det jag själv har testat och sett av de två första installationerna (och deras nästan otaliga expansionspaket) har dock alltid varit att de är omsorgsfullt producerade och välgjorda produkter.

Medlem

Sims is the shit. Har spelat det i streck den senaste veckan.

Medlem
Skrivet av w4rhog:

money money money money money :crazy:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:
Skrivet av w4rhog:

money money money money money :crazy:

wow.. dom vill tjäna pengar. shot em

-_-

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av redmac:
Skrivet av w4rhog:

money money money money money :crazy:

wow.. dom vill tjäna pengar. shot em

-_-

Inte nog med att de vill, de gör det också... Klart alla måste hata dem då!

Inaktiv

Ja, ja, jag är en gammal gubbe som spelat Sims ända sedan SimCity kom ut någon gång för många, många år sedan...
Det är alltså inte bara unga tjejer som spelar Sims utan väldigt många, unga och gamla. Den äldsta jag känner är 87 år!

Det är så otroligt skönt att slippa andra spel som bygger på att man kutar runt och skjuter, kör bil etc... Dessutom finns det inget slut i Sims, inga uppgifter som ska lösas. Man kan hålla på hur länge som helst!

1
Skriv svar