Nya bilder till PC-versionen av Test Drive: Unlimited

Robot
Nya bilder till PC-versionen av Test Drive: Unlimited
Medlem
Nya bilder till PC-versionen av Test Drive: Unlimited

Är känslan bara hälften så bra som grafiken kan det bli riktigt, riktigt bra.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Snubben i den 3:e bilden ser inte ut att ha särskilt skoj. Är det något man skall förvänta sig som spelare också?

Medlem
Skrivet av Gamblor:

Snubben i den 3:e bilden ser inte ut att ha särskilt skoj. Är det något man skall förvänta sig som spelare också?

Har du aldrig lärt dig att man ska se cool och oberörd ut när man är en tuff kille som har kul?

Inaktiv

ojojoj, visste inte ens om denna...
Men blir iaf ett köp:)

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Gamblor:

Snubben i den 3:e bilden ser inte ut att ha särskilt skoj. Är det något man skall förvänta sig som spelare också?

Har du aldrig lärt dig att man ska se cool och oberörd ut när man är en tuff kille som har kul?

HAHA, så sant

Edit: kolla snubbens arm, den är helt fucked up konstig, jämför med hans högra arm =P


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Alla bilspel som har med Mercedes 300 SL (i mitt tycke en av de vackraste bilar som någonsin har tillverkats) får ett omedelbart plus i kanten

Medlem
Skrivet av Fifty:

Är känslan bara hälften så bra som grafiken kan det bli riktigt, riktigt bra.

second that!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Mumma va fina screens!


signatur

Meep!

Inaktiv

Killen på bilden ser ut som robinsson robban, hoppas man får spela som honom

Medlem
Skrivet av Laxen:

Edit: kolla snubbens arm, den är helt fucked up konstig, jämför med hans högra arm =P

Han kanske har ruskat tupp för mycket? vad vet du:O

Medlem

haha, menar du rastat hunden? smekt schimpansen?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

man kan ju hoppas att detta blir vad Need For Speed borde ha varit dvs öppna ladsvägar och även köra när det är DAG i bilar som ser ut som bilar istället för nått som en 3åring målat och satt dit en massa neonrör överallt


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Nudeldesign kan tala om att det är precis vad det är, iallafall om det blir som Xbox360 versionen. Bilspel är väl inte min favorit men detta är rätt skönt. Man har en hel ö att bränna runt på för att hitta nya affärer, hus och race att köra. Sen kanske det inte är världens mes realistiska bil simulator men men...

Föresten någon som vet om pc versionen kommer vara kompatibel online med Xbox360 versionen? Tycker man den borde kunna vara..


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Nudeldesign kan tala om att det är precis vad det är, iallafall om det blir som Xbox360 versionen. Bilspel är väl inte min favorit men detta är rätt skönt. Man har en hel ö att bränna runt på för att hitta nya affärer, hus och race att köra. Sen kanske det inte är världens mes realistiska bil simulator men men...

Låter bra det där. Saknar lite landsvägar o.dy. i Carbon.

1
Skriv svar