Wii i Southpark

Robot
Medlem
Wii i Southpark

Mycket sjukt avsnitt hehe

Medlem

PALLA skriva om det här!

Medlem

PALLA att ge en sådan kommentar.

Edit:
anyways, hade helt missat veckans avsnitt. Tack för påminnelsen FZ!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

vad heter avsnittet med psp ?

Medlem
Skrivet av landy:

vad heter avsnittet med psp ?

"Best Friends Forever". De fick en Emmy för den.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv
Skrivet av Shanni:

PALLA skriva om det här!

Som sagt, varför skriva ett inlägg om detta? Det är relaterat till spel i viss mån, varför inte skriva om det då?

Förmodligen så har du "orkat" registrera dig för att enbart skriva detta inlägg som i sin tur klagar på nyheten?

Välkommen ändå,

/Kraket


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

"Förmodligen så har du "orkat" registrera dig för att enbart skriva detta inlägg"

Registrerad
2006-05-03

Va tvungen att använda min #1 för detta medd.. det visar va jag tycker om denna nyhet!

Medlem
Skrivet av Shanni:

"Förmodligen så har du "orkat" registrera dig för att enbart skriva detta inlägg"

Registrerad
2006-05-03

Va tvungen att använda min #1 för detta medd.. det visar va jag tycker om denna nyhet!

Var det nödvändigt att vara så otrevlig? Vem bryr sig vad du tycker om nyheten? Vad är det för värde i detta? Knip igen ist och förstör inte för oss andra med din obefogade ilska.

On topic:
vad heter avsnittet med Wii?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

"Vem bryr sig vad du tycker om nyheten?"

Verkar som om du bryr dig och alla andra som skriver nått om mitt medd..
e ju inte som om jag hotar att hacka sidan om dom inte tar bort den.. sa bara att jag tyckte det va kefft.. sen om ni inte tycker det ski*er jag i, ALLA får skriva va dom vill om nyheten så du kan hålla dina onödiga kommentarer för dig själv!

Inaktiv
Skrivet av Shanni:

"Vem bryr sig vad du tycker om nyheten?"

Verkar som om du bryr dig och alla andra som skriver nått om mitt medd..
e ju inte som om jag hotar att hacka sidan om dom inte tar bort den.. sa bara att jag tyckte det va kefft.. sen om ni inte tycker det ski*er jag i, ALLA får skriva va dom vill om nyheten så du kan hålla dina onödiga kommentarer för dig själv!

Självklart får du skriva precis vadsomhelst, men i det här fallet skulle jag föredra att bara ignorera nyheten om den inte gillas. Du har ett val att helt enkelt strunta i att läsa nyheterna som du inte finner intressanta.

Hoppas du gillar sidan på övriga punkter.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem
Skrivet av redmac:

On topic:
vad heter avsnittet med Wii?

Go, God. Go! Part II
Säsong 10 - Episod 12 f.ö.

Medlem

Tycker det var en kul nyhet. Älskade avsnittet där de spelade World of Warcraft så det känns ju lovande att de fortsätter med spelinriktade inslag ibland

/ LordDaimos

Medlem

Kul nyhet tycker jag, tackar för det.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Skrivet av Shanni:

"Vem bryr sig vad du tycker om nyheten?"

Verkar som om du bryr dig och alla andra som skriver nått om mitt medd..
e ju inte som om jag hotar att hacka sidan om dom inte tar bort den.. sa bara att jag tyckte det va kefft.. sen om ni inte tycker det ski*er jag i, ALLA får skriva va dom vill om nyheten så du kan hålla dina onödiga kommentarer för dig själv!

Kan du inte följa dit eget råd?

Detta bevisar ju bara det jag har sagt om att folk har blivit gnälligare med åren ^^

eller så har dom blivit yngre, ungefär samma sak

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av Shanni:

"Vem bryr sig vad du tycker om nyheten?"

Verkar som om du bryr dig och alla andra som skriver nått om mitt medd..
e ju inte som om jag hotar att hacka sidan om dom inte tar bort den.. sa bara att jag tyckte det va kefft.. sen om ni inte tycker det ski*er jag i, ALLA får skriva va dom vill om nyheten så du kan hålla dina onödiga kommentarer för dig själv!

Kan du inte följa dit eget råd?

Detta bevisar ju bara det jag har sagt om att folk har blivit gnälligare med åren ^^

eller så har dom blivit yngre, ungefär samma sak

Ok låt mig ändra det där så du förstår.. "ALLA får skriva va dom vill om nyheten så du kan hålla dina onödiga kommentarer för dig själv, som INTE handlar om nyheten.." Sen att jag skriver det som svar till er e ju för att ni/du ska förstå.. annars kanske man får 40 till såna medd.

Hoppas detta får slut på alla 14is medd.. jag gillar FZ.se, jag har hängt här i många år.. även fast jag blev medlem "nyligen", tyckte bara att denna nyhet va dålig och inte passade in. bah WOW South Park gjorde ett avsnitt om Wii, OK den va rolig.. men är det nån "nyhet" om Wii? nej.. Lärde man sig nått nytt om Wii? nej.. Enda man fick veta är att South Park gjorde ett avsnitt och hade Wii med.. OK då vet vi tack

Medlem

^-- Haha ok, varför påminner mig ditt språk om exakt hur ett typiskt fjortis meddelande skulle se ut?

p.s don't feed teh trolls

Medlem

South Park is the shit!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Haha ok, varför påminner mig ditt språk om exakt hur ett typiskt fjortis meddelande skulle se ut?

p.s don't feed teh trolls

Grattis tog 2min och 19sek innan den första 14isen skrev!

Medlem
Skrivet av Shanni:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Haha ok, varför påminner mig ditt språk om exakt hur ett typiskt fjortis meddelande skulle se ut?

p.s don't feed teh trolls

Grattis tog 2min och 19sek innan den första 14isen skrev!

hehe Kärlek ^-^ :heart:

Medlem

lol från southpark tråd till trolltråd!

Medlem

Mmm. brukar alltid sluta med något i stil med:

#1 "Du är fjortis!!"
#2 "Nej DU är fjortis"
#1 "nej nej nej.. DU är fjortis"
#2 "Du är fjortis x2"
#1 "Din mamma är en fjortis!!"
#2 "Blanda inte in min mamma i det här!! din fjortis!"
#1 "Din mamma är fjortis mamma åt en fjortis!"
*smack* *POW* *smock*

Sedan undrar jag även när folk ska acceptera att människor skriver meningslösa inlägg och kommenterar dumma saker om dumma ting på forum? Altså seriöst, flesta har väl läst 1000000000 trådar i lika många forum och fortfarande orkar bry sig om små meningslösa saker som stavfel och att nån kommenterar något helt meningslöst. sluta klaga och utgå istället för att alla människor är dumma i huvudet. Jag menar. man blir ju inte arg och sur på dumma människor. istället tänker man "Aaah. han kan inte hjälpa vad han gör för det är fel på honom och han saknar intelligens, vett och sans" Skratta åt idioterna istället. sluta gnälla och whina, så jävla tråkigt. Så. tänkte bara dela med mig lite av mina små tips.

Fast tycker southpark avsnittet var grymmt. längtar efter forsättningen.

Medlem

Avsnittet ÄGDE!

Medlem

Fy vad bra avsnitt.

1
Skriv svar