Ny trailer till Zelda: Twilight Princess

Robot
Medlem
Ny trailer till Zelda: Twilight Princess

HAha jag var först..
Helt stelt spel, såg riktigt svettigt ut. Allt var litet o pluttigt som bubble bobble ungefär.

Medlem

Musiken i trailern va omäktigt vilket drog ner helhetsbetyget. Men det såg snyggt och intressant ut.

Medlem

ser lovande ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Faaaaaaaan va gööööttttttt <3333

Medlem

http://us.wii.com/viewer_zelda.jsp?vid=8

Kolla den med!!! shiit musiken där...ååååh nu kan ajg inte hålla mig mera!!
Pooslice kolla den länken, den är mäktig

Medlem

Argh, that's it, nu förbokar jag Wii och Zelda!

Medlem

GE MIG, buhuhuhu gråter, välkommen hem igen ocarina of time! Detta ser verkligen ut som en värdig uppföljare!


signatur

Nämen!

Jee
Medlem

Jag tyckte det verkade såååå bra och jag hade definitivt tänkt köpa det om jag köper Wii... Sen såg jag det här. Det ser så lamt ut. :\


signatur

Eller inte?

Medlem

Wii !!! Långt till 8e dec


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

ser ju SJUKLIGT lovande ut!

Medlem

Jag tror att många (alla?) av dem som blir alldelens till sig och skriver alla möjliga positiva adjektiv kring Wii och Zelda är de som spelat Zelda på tidigare Nintendokonsoler, när de var yngre.

För mig som inte är lika kåt (för att uttrycka sig plumpt) på retro och den här hitta-julkänslan-man-hade-när-var-liten-grejen ser Zelda väldigt mycket ut som egentligen nästan vilket annat RPG som helst, förutom att grafiken också tillhör det förgågna (ha ha! *anspelar på Wii:s pre-gen hårdvara* - som för övrigt ändå kostar dig 2750 sek).


signatur

system: online

Medlem

varför klagar alla ? spelet kommer bli grymt ! va menade ni med musiken förresten ? fattade inte riktigt att ni tyckte att det var musiken som drog ner stämningen ?

Jee
Medlem

Musiken är inte särskilt lik den musik i de förra spelen. Två av mina favorit-spel är Ocarina of Time och a Link to the Past, jag tvivlar tyvärr på att detta kommer bli lika bra. :/ men men, man vet aldrig.


signatur

Eller inte?

Medlem

Musiken tycker jag var helt underbar. Blev fan tårögd, och då är jag inget större fan av Ocarina of Time. Men Link to the Past är grejer det

Inaktiv

beställer idag en us version och zelda dirr.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Medlem

OMFGz gaDAAAAAMN !!!!! vilken musik, vad fett det såg ut.. helt underbart.
Min väntan på wii och zelda nu har blivit svårare att tackla
Synd man inte kan sova till 6dec så man kan vakna upp och spela med en gång

Inaktiv

zelda 4 the win

Medlem

Zelda är zelda, det bara kan inte bli dåligt. Jag är 100% på att det blir helt fantastiskt

Bt
Medlem
Skrivet av Eldarion:

Argh, that's it, nu förbokar jag Wii och Zelda!

Jag också!


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

PaZ
Medlem
Skrivet av system-online:

Jag tror att många (alla?) av dem som blir alldelens till sig och skriver alla möjliga positiva adjektiv kring Wii och Zelda är de som spelat Zelda på tidigare Nintendokonsoler, när de var yngre.

För mig som inte är lika kåt (för att uttrycka sig plumpt) på retro och den här hitta-julkänslan-man-hade-när-var-liten-grejen ser Zelda väldigt mycket ut som egentligen nästan vilket annat RPG som helst, förutom att grafiken också tillhör det förgågna (ha ha! *anspelar på Wii:s pre-gen hårdvara* - som för övrigt ändå kostar dig 2750 sek).

Nu är det ju inte utseendet som gör ett Zelda, utan djupet och upptäcksfärden.

1
Skriv svar