Se inledningsfilmen till Zelda: Twilight Princess

Robot
Medlem
Se inledningsfilmen till Zelda: Twilight Princess

rysningar...släng hit!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Mmmm! Världens bästa spel lär det bli utan tvekan! Längtar förbaskat mycket.

Medlem

Ryser!!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Inaktiv

Jag vill också ha. Grym musik men varför finns det bara frimärksstor video? Finns det en version med högre upplösning någonstans?

Flakmonkey

Det är ju till Wii... bara 480p... men det är klart, en något större borde de kunna skrapa fram

Medlem

Kika på de andra filmerna där de filmar personer som spelar spelet. Det ser jäkligt skoj ut iaf. Wii blir fan ett köp för mig.

Medlem

Hehe och folk klagar på att andra utvecklare bara gör uppföljare...
Ne mitt intresse för Links eviga jakt på Zelda försvann efter Snes versionen som var helt ok. Sen gick det bara utför enligt mig. Mest för att jag inte tycker om platforms spel i 3D. (Notera: Min högst subjektiva åsikt och inte menat som någon sorts flame på varken Link eller hans anhängare) Blir dock kul och se vad de kan göra med den ny kontrolen


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Detta blir troligen det första Zelda spelet jag köper, ser riktigt kul ut...

Medlem

Shadow of the Colussus någon?

Medlem

Ocarina of Time var ju det största inom Zelda imperiet någonsin! LocSin du borde verkligen skaffa Ocarina på antingen smutsiga sättete me emulator annars köp det begagnat! Underbart!!!!!


signatur

Nämen!

Flakmonkey
Skrivet av fakka:

Shadow of the Colussus någon?

Tänkte precis samma sak faktiskt Men men, finns ju sämre personer att härma än Fumito Ueda ^^

Medlem

Sugen man blev då

Medlem

Wii, ge mig!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av fakka:

Shadow of the Colussus någon?

Tänkte precis samma sak faktiskt Men men, finns ju sämre personer att härma än Fumito Ueda ^^

Ja det va inte bara atmosfören, musiken etc...

till och med långa bron fanns med hehe

Men vad gör det, man vet ju att det blir ett grymt spel !

Inaktiv

Jag har läst att musiken är en remix av intromusiken till The Legend Of Zelda originalet. Det kan ju vara fel dock. Eller så kan det stämma.

Och om det stämmer, så är det SOTC musik som påminner om Zelda, inte tvärtom.

Medlem

Liknar Zelda OoT mer än SotC tycker jag.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar