Gone over to the dark side

Medlem
Gone over to the dark side

Denna bloggen skrivs från en svart, väldigt snygg MacBook som jag precis börjat använda.
Måste säga att det är riktigt härligt på alla sätt förutom ett, att jag har en väldigt bra och relativt ny PC ståendes till ingen nytta längre.

Jag känner inget behov av mitt Windows Vista, min 24" skärm och mitt Radeon 8800GTX grafikkort längre...
Detta känns skit faktiskt, att en dags användande av Mac gjort så jag inte vill gå över till PC igen.

Okey, jag ska inte skriva för mycket, kanske får jag ett CS sug, eller kanske att få lite större bildyta än 13" någon gång i framtiden.
Men just nu så skulle jag inte vilja skriva min blogg på någon annan dator än denna.

Mac är riktigt snyggt och ta bara MSN dödaren Adium till exempel, fi fasen va vackert.

Detta är inte bra alls...jag borde kasta min MacBook i golvet och glömma att jag någonsin använt den och sen vakna upp imorgon och sätta mig vid min PC som vanligt.

#blogg

Medlem
Gone over to the dark side

Du kan skicka din PC till Hovstavägen 18 i Örebro, post nr...

Låter som att du inte har något spel att köra nu helt enkelt, bara vänta. Det kommer nog ett PC spel som du säkert vill köra på din PC. Sen är laptopar sköna i allmänhet så jag förstår dig... nästan.

Medlem

skicka skiten i väggen och vakna upp ur koman. vad e det för kul med en dator man inte kan mecka med?


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Du kan även skicka den till mig :). Även Radeon 8800GTX intresserar mig, vad är detta för grafikkort? =D Hihi, förlåt men var tvungen bara.

Alla kan skriva fel! Men som sagt, om du verkligen inte känner behovet av den så skicka den till mig direkt, vart jag bor.. Det vet du redan!


signatur

Spelburk: Rampage Formula, 8GB Dominator PC8500, Q5500@3.8GHz, GTX295, 5TB HDD, 22" Samsung, Xonar D2X. [Lian Li A71B]

Medlem

haha, geforce, jisses, ibland skrämmer man sig själv

Medlem

Peuh! När jag läste titeln trodde jag du hade sålt 360n och köpt en PS3..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Peuh! När jag läste titeln trodde jag du hade sålt 360n och köpt en PS3..

Vad säger du påg??

Inaktiv

BlackBook... gotta love it!
Fast det lär ju inte bli något spel på den...

1
Skriv svar