Testa nya Sam & Max - demo hos FZ

Robot
Medlem
Testa nya Sam & Max - demo hos FZ

Kan det vara bra? Man får väl hoppas !


signatur

Nämen!

Medlem

Före Demo: Weeeeeeee

Efter Demo: :heart:

Medlem

Hörde precis av en kompis att spelet fick 88% i PCG. Får se hur det blir. Läste att systemkraven är helt sjukt låga, det är bra i min bok iaf, funkar kanske på John Bauer laptopen.

Medlem

Önskar jag kunde bombhota BBB, laddar ner i 40 kb/s... jag som ville testa det här spelet så jävla mycket.

*suck*

Medlem

Hehe... älskar Sam & Max.. dock var detta det kortaste demot jag någonsin spelat, tar ca 5-10 min att klara men det var roliga 5-10 min

Medlem

Precis vad jag tänkte säga Lasrod. Humorn satt riktigt fint... funkade fint på John Bauer laptopen också. Kände att det var längesen jag spelade ett spel som det, börjar sakna äventyrsspel. Det enda negativa jag skulle kunna säga var att Max röst inte var 100%... men nära nog iaf. Mycket bra gjort Telltale! Blir att köpa hela säsongen imorron.

Inaktiv

kommer detta till wii så blir de ett klart köp är de bara till pc
så ska ja sova på de

Medlem

Underbart litet demo

Blir nog som Dvorak att jag köper hela säsongen.

Medlem
Skrivet av Dvorak:

[...] funkade fint på John Bauer laptopen också. [...]

Vad är den där John Bauer-laptopen som du nämnt två gånger nu för något?

Medlem

Underbart spel, kul och fyndigt! Ovanligt att möta på så här bra äventyrsspel, senast var det Fahrenheit.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Kyraal:
Skrivet av Dvorak:

[...] funkade fint på John Bauer laptopen också. [...]

Vad är den där John Bauer-laptopen som du nämnt två gånger nu för något?

Hehe, kanske borde skrivit lite mer om det. Går tredje året på John Bauergymnasiet och när man började ettan så fick man låna en helt ok bärbar dator som inte ens då kunde klara några nya spel (har inte ens Hardware T&L). Nu, två år senare så klarar den inte någonting annat alls men ändå lyckas den få Sam & Max att funka fint på hygglig grafik. Telltale lyckades fixa låga systemkrav iaf.

Off-topic: Är någorlunda avundsjuk på årets ettor som får dubbla mängden ram och sjukt mycket bättre processor. Den ser mycket bättre ut också.

Antikvitet
Skrivet av Dvorak:

när man började ettan så fick man låna en helt ok bärbar dator som inte ens då kunde klara några nya spel (har inte ens Hardware T&L).

Nu är det kanske bara jag som är cynisk, men är det verkligen inte tänkt att du ska ha datorn till något annat än att spela spel på?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av Dvorak:

när man började ettan så fick man låna en helt ok bärbar dator som inte ens då kunde klara några nya spel (har inte ens Hardware T&L).

Gratis är gott, men man får vad man betalar för


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Jag hoppas i min enfald att en samling med alla episoder ska komma till Wii, som det antytts, annars hade jag redan köpt det. Verkar helt underbart

Medlem

Nu blev det kletigt i kallingarna kan jag säga.

Medlem

Köpte ep. 1 igår. Tyckte det var jätteroligt, men väldigt kort.

:heart: Max

Medlem

Vafalls, släpps det episodvis? Kan man inte bara få köpa hela spelet som på den gamla goda tiden?


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Nej srry.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Jag har för mig en samling med alla episoder kommer när alla är släppta. Inte säker, men jag tror någon utvecklare sade det.

Tar ju ett antal månader förstås.

Medlem
Skrivet av Shock:

Nu är det kanske bara jag som är cynisk, men är det verkligen inte tänkt att du ska ha datorn till något annat än att spela spel på?

Nu är det kanske bara jag som är cynisk, men är det verkligen inte tänkt att du ska ha din penis till att (efter giftemål) (en gång) ska producera barn, inte hålla på att leka med den/träna på det om och om igen?

(OT: gick själv på JB för.... fyra(?) år sedan, och då hade vi 3D-lektioner... på våra bärbara... gissa hur bra det gick haha)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Medlem

Shock: Jo, dom är ju till för arbete men det är ganska kul att få ett nytt spel att funka med en dålig dator. Ville bara visa att spelet har extremt låga systemkrav.

omega|werzion: När man kör Visual Studio så kan man inte göra mycket samtidigt
Datorerna är kassa på allt som har med 3D att göra. Iaf efter ett år.

Medlem

så simpelt men helt underbart humor på toppnivå


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av Dvorak:

Går tredje året på John Bauergymnasiet

Är det ett rent sammanträffande att Jack är ett smeknamn för John? Jag skulle inte tro det, du har den bästa laptopen av dem alla, le och var glad!

Medlem

Hmm, var ligger osten? :D:D
Kan inte ens klara detta lilla demo

Medlem
Skrivet av KingeN:

Hmm, var ligger osten? :D:D
Kan inte ens klara detta lilla demo

Spoiler!

I garderoben...

Medlem

chopstiks: Årets ettor har mycket bättre datorer. Dubbelt så mycket minne, mycket bättre processor och defenitivt snyggare. Och hade dom kallat det för Jack Bauergymnasiet så hade nog folk misstolkat vad för typ av skola det är

Spoiler:
KingeN: Det som fick mig att komma på det var att tänka på gamla barnserier där det fanns ost. Hur får man ost med hål i?

Inaktiv
Skrivet av Pjerkan:
Skrivet av KingeN:

Hmm, var ligger osten? :D:D
Kan inte ens klara detta lilla demo

Spoiler!

I garderoben...

hållen fixsar du med puffran

Medlem

Köpte hela säsongen igår, tycker det är klockrent och $40 (med skatt inräknat) för detta kändes inte alls farligt. Ganska skönt att det är lite utspritt oxå så man inte plöjer igenom allting på en helg

/ LordDaimos

12
Skriv svar