Pro Evolution Soccer 6-demo släppt

Robot
Medlem
Pro Evolution Soccer 6-demo släppt

Synd bara att man inte gillar fotbollslir:P

Medlem

Asså... är ni säkra på att detta är pes 6?!
Tycker mer de likna PES 5.1 eller nåt
Ser mer eller mindre identiskt ut med 5an.

Edit: har nu spelat ett par matcher, och jag kan väl iaf säga en sak: Har man pes5 så finns det i princip ingen anledning att köpa detta... folk brukar klaga på EA sports fifa och nhl för att komma med samma spel med lite små uppdateringar år efter år... detta är definitivt i klass med EA... samma spel, med lite nytt...

Ok, jag har inte kollat vad för nya funktioner elelr licenser spelet har, men grafik/spelmässigt är det minimala skillnader. Speciellt grafiken jag ser ingen skillnad mellan pes 5 och pes 6.

Och utvecklarna har tydligen fortfarande inte fattat att detta är PC-versionen av spelet... att ställa in kontrollerna att använda dom är otroligt Dåligt gjort. Att ange vad man ska göra med ps2ans knappar X O R1 R2 osv. är korkat... hur många pc-spelare sitter med en ps2 dosa till datorn? går det överhuvudtaget?

Men annars är det väl som pes5 ett bra spel.

Medlem

Tycker spelet är hur grymt som helst
Spelar med en xbox 360 dosa till datorn och det funkar perfekt.

Inaktiv

Annars är PES trevligt, men användargränssnittet är som sagt bedrövligt. Man kan inte använda musen, man ska "press any button" för att komma in i menyn och när man binder knappar så binder man dem inte till funktioner, utan till motsvarande knappar på en konsol-kontroll :\.

Edit: då talar jag förstås om PC-versionen.

Medlem

Har blivit ett par timmar framför ps2:an sen detta släpptes. Det kommer garanterat att bli fler, underbart spel..

Medlem

Detta måste vara en av dom mest värdelösa konverteringar till pc nånsin!


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Redaktör
Skrivet av Rissan:

Detta måste vara en av dom mest värdelösa konverteringar till pc nånsin!

Snackar vi kontrollinställningarna - ja. I övrigt är spelen grymt bra, särskilt femman (har inte hunnit testa detta så mycket än).


signatur
1
Skriv svar