lvl 70, med fel klass.. BLÄ

Medlem
lvl 70, med fel klass.. BLÄ

Så i min tristess och i väntan på Age of Conan startade jag igång mitt gamla WoW konto. Har äntligen nått lvl 70 med min Warrior på Stormreaver bara för att upptäcka att jag igntligen hellre skulle vilja vara en healer av något slag. Druid, Shaman, Priest eller Paladin, vilket som, bara jag kunde hela mina vänner istället för att vara en i mängden DPS. Det finns så få av dessa helar klasser som bryr sig om att hela, alla vill bara DPS'a. Jag vill hela, men kan inte och orka lvla från start igen? Nej. Hinner inte ens till lvl 30 innan AoC släpps säkert.

Får man byta konton? Jag vet att man inte får sälja, men får man byta med någon? Jag menar det blir ju ingen skillnad för Blizzard? Om man får byta, så om någon läser det här och har tröttnat på sin healer klass och vill ha en warrior hör av dig till mig

#blogg


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Inaktiv
lvl 70, med fel klass.. BLÄ
Citat:

....E. You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer....

http://www.wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html

Tyvärr grabben


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Typiskt.. Vad är det för dum jäkla regel, dom förlorar ju ingenting på det *muttra*


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

Förlorar inget?

När folk blir blåsta så ringer/mailar de in, och då lär det bli lite jobb för Blizzardcrew.


signatur

NinjaSkitz.

Medlem
Skrivet av Skitz:

Förlorar inget?

När folk blir blåsta så ringer/mailar de in, och då lär det bli lite jobb för Blizzardcrew.

Iof, Blizzard själva borde hålla i en slags konto marknad, dom kan tag ett litet arvode för att sköta det hela och folk slipper bli blåsta, alla vinner på det ^^


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

1
Skriv svar