Årets filmtips: Cloverfield

Medlem
Årets filmtips: Cloverfield

Jisses! Gick på bio med sambon och en polare ikväll 22:30.
Jisses! Vilken grym film vi fick se!
Jisses! Helt otroligt va bra den var!!

Se den! (se inte den om du har migränattack /sambon)

#blogg

Medlem
Årets filmtips: Cloverfield

Kunglig film. Levde lätt upp till all hype

Medlem

Måste ta o se den, verkar ju hur grym som helst.

Medlem

Hade planerat att kolla på den igår, men ack, vilka tråkiga polare man har...

Medlem

"Måste ta o se den, verkar ju hur grym som helst."

"Hade planerat att kolla på den igår, men ack, vilka tråkiga polare man har..."

SE DEN IKVÄLL!

Medlem
Medlem

Tycker det är synd att de bara måste ge monster 'ansikten'. Hade härliga skrämmande H.P Lovecraft vibbar så länge den såg ut som ett obeskrivligt berg av tentakler och lemmar. Om den visat sig vara ett monster med ögon och munnar överallt och obeskrivligt grotesk så hade den varit mer skrämmande när den var i bild och 'omkring' hjältarna utanför bild.

Helt klart värd film, en sån där typisk rulle som bara inte funkar att se hemma ensam (eller ens med vänner för den delen om man inte har en bra hemmabio)

Medlem

Ursäkta om jag är negativ men cloverfield hade den sämsta storyn jag någonsin skådat i en film. var kom monstret ifrån? Sjukt besviken på filmen...


signatur

Det här är en signatur

Medlem
Skrivet av Vaizard3:

Ursäkta om jag är negativ men cloverfield hade den sämsta storyn jag någonsin skådat i en film. var kom monstret ifrån? Sjukt besviken på filmen...

Det verkar som den kom från djupet, vilket vi hade en diskussion om jag och mina vänner, jag själv tror inte att något av sån storlek skulle kunna gå obemärkt, vi må ha gigantiska hav som inte är fullt utforskade, men med tanke på vad den hade behövt äta så skulle valpopulationen i princip vara slut, för att inte prata om alla båtar som skulle gått åt

Och om den skulle leva på riktigt djupt vatten så skulle den nog inte kunna att klara av att vara så stor, med tanke på det tryck som är några tusen meter under vatten

Men det var en jävligt bra film, top 25 av alla filmer jag sett hitills! (Som jag kan komma på nu sådär på rak hand)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

1
Skriv svar