Tio punkter för ett perfekt skräckspel

Robot
Tio punkter för ett perfekt skräckspel
Medlem
Tio punkter för ett perfekt skräckspel

Bra skrivet, håller helt med det här, men vet inte om något spel håller alla punkter. Alan Wake kanske ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

silent hill 1 kanske


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

silent hill 1 kanske

Håller med, tror silenthill är en ända serien som är nog utarbetad för att få in alla 10

Medlem

Lätt silent hill 1 som sitter kvar i minnet för min del. Alla skumma ljud blev man ju nästan knäckt av.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

jäkligt bra skrivet. speciellt punkt nr 1. fy f*n vad man kan sk*ta ner sig själv bara man sitter och är beredd på att nåt ska hända.

Medlem

Den verkliga skräcken är det ovetandet. Det är bara Silent Hill som lyckats förmedla denna känsla.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Silent Hill, känns som man måste ge det en chans till. Kommer inte ihåg att det var något vidare. Helt klart Resident Evil 0,1,4 som styr upp på allt som har med sådanna spel att göra.

Medlem

Av dom spel som har skrämt skiten ur mig mest finns det bara en vinnare i det hela och det är Silent Hill 1, 2 och 3. Inget skräckspel kommer ens i närheten av Silent Hill.

Silent Hill är outstanding!

Edit: Hmm 2an är nog det mest skrämmande enligt mig. Men 1 och 3an är inte långt ifrån!

Medlem

Tycker alla Silent Hill spelen är läskiga

PaZ
Medlem

Tacka vet jag UFO: enemy unknown, det var läskigt!

Silent hill måste man nog säga. Har inte klarat någon av dem för jag törs inte spela de så länge :). Då vet man att det är ett skräckspel!


signatur
1
Skriv svar