EA visar upp mer av Medal of Honor: Airborne

Robot
Medlem
EA visar upp mer av Medal of Honor: Airborne

Jag gillar men grafiken kunde dom skruvat upp lite till bara men men grafik är inte allt heller

Det som imponerar på mig med detta spelet är valfriheten och icke linjärt som dom påstar det att bli kunna landa vart man vill med fallskärmen etc, grymt!


signatur

Nämen!

Inaktiv

jag tycker också att grafiken var lite dålig...

själv tycker jag att fin grafik gör spel mer roligare

Medlem

Jag tycker det är magnefik grafik - om dom sen klarar av att hantera större områden (typ bebyggelse) så blir jag definitivt nöjd med grafiken.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Man ser ju att spelet KAN vara snyggt, tänk er denna:
http://www.worthplaying.com/press/232/MOHAIRx360SCRN1.jpg
Med full AA och AF:D

Medlem

tycker det ser riktigt nice ut, dock stör jag lite på att ens POV hand samt vapnet (i det här fallet thompson geväret) ser lite utbreddade ut, lite tjocka sådär tycker jag.


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Inaktiv

asså vissa blir ju fan mig aldrig nöjda ....

Inaktiv

spam ! gnäll gnäll .. gubben har ju för stora händer ... molnen är inte rätt färg.. bilarna låter inge bra .. ohhh please enough is enough!

Medlem

Mys...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Nudie.sE:

asså vissa blir ju fan mig aldrig nöjda ....

Skrivet av Nudie.sE:

spam ! gnäll gnäll .. gubben har ju för stora händer ... molnen är inte rätt färg.. bilarna låter inge bra .. ohhh please enough is enough!

Inte heller vi är perfekta, så sluta gnäll på oss. Vissa blir ju fan aldrig nöjda..

Spelet ser för övrigt helt okej ut tycker jag, rent visuellt.

Medlem

Jo asså, jag har ju aldrig sagt att det ser uruselt ut? Men jag tycker grafiken är lite, luddig? Lite grynig eller något, lite mera AA AF skulle inte skada? Men visst det ser ju bra ut, men vadå man kan väl önska förbättrad grafik ? Det har ju trots allt varit ett tag sedan MoH Pacific Assault, som var väldigt snyggt när det kom, men detta håller nästan samma klass. Men men, som sagt, jag är mestadels ute efter spelkänslan som jag skrev.


signatur

Nämen!

Medlem

Får hoppas det är roligare änn Pacific Assault...det enda spelet i MoH serien (och CoD spelen..ja, jag vet att dom inte är samma men spelen påminner rätt mycket om varandra) som jag ogillat. Iofs, ww2 i asien har aldrig direkt varit något som facinerat mig..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar