Inaktiv
Titel

Super mario galaxy ett sant mästerverk... seriöst det enda dåliga som jag har upptäckt i spelet var öhh... ähh jag kommer inte på något dåligt så vi kan direkt gå till det bra. Jag bara älskar den vackra grafiken som verkligen imponerar för att vara till wii, jag bara älskar den. Kontrollen är ju perfekt och att få snurra runt bland fiender är riktiggt underhållande... Detta är ju ett sant mästerverk...

Nu kommer vi till något helt annat nämligen blazing angels squadrons of ww2 till wii. Jag har ganska länge funderat på att köpa detta spelet men det har fått lite blandad kritik, så nu undrar jag vad ni tycker om detta på skala 1 - 10 ...
Är det ett fantastiskt spel eller är det bara skit...

Men om det nu mot förmodan skulle vara skit så funderar jag lite på call of duty3
till wii, detta spelet har ju fått ganska blandad kritik men det verkar rätt nice vad tycker ni om det ???

/zambiasso

#blogg


signatur

It prints money !!!

Medlem
Titel

För det första så håller jag inte med dig. Det har jag alldrig gort i stort sätt. Förövrigt handlar inte allt om hur mycket den har sålt. Jag menar det kan vara 100 miljoner som köper wii (antar att det är det du syftar på när du snackar om den här konsolen som dom har byggt på ett nytt sätt och allt ) men har alldrig spelat spel eller något sånt. Dom köppte helt enkelt bara det billigaste dom hittade. Jag säger absolut inte att Wii är dåligt på något sätt. Men du värkar värkligen ha något emot PS3.

OBSS!! Lite Fanboy varning på dig!

Medlem

Nej jag säger ju bara sanningen. Du säger att jag
jag tycker att wii är bäst för att det har sålt mest .
Men så är det inte jag skulle kunna köpa vilken konsol jag ville men jag köpte wii var det för att jag alldrig hade spelat tv-spel NEJ var det för att jag inte hade pengar NEJ, det var för att wii är något nytt , något bra. Funderade alldrig på att köpa 360 pågrund av ring of death.
du säger oxå att folk köpte wii för att det var det billigaste dom hittade var har du fått den infon ifrån mars eller... vf tror du att dom få som köpte ps3 köpte det.. det var bara för blu ray och det men sen när dom märkte att det inte fanns några roliga spel så var det inte lika kul...
Dessutom säger du att jag är fanboy men det är jag fan inte. Men jag vet att du är det, ett ps fanboy, du har haft psp, ps2 och ps3 så tänk på vad du säger innan du kommenterar som du gör
:evil:

Medlem

oj jag glömmde en grej...

vilken speltillverkare har igentligen funnits längst inte sony, inte microsoft utan nintendo och du säger att dom som köper wii är dom som alldrig spelat tv-spel innan. Om du frågar en 20 åring idag om vilken konsol han spelade när han var liten så svarade han säkert nintendo elr sega
så tänk efter vad du säger pöjk

Medlem

Det är ju synd om dig. Vad finns det för bra spel till Wii do?

Tycker defenetivt inte att det finns bättre spel till Wii en någon annan konsol. Sedan bara för att jag har hafft Sony konsoler betyder inte det att jag är fanboy. Jag har nämligen bara fastnatt för Sonys konsoler. Jag spelar nästan varje dag på 360 t ex. Du ska inte häller säga något eftersom att du har bara haft Nintendo konsoler. Men har det så kul dom närmsta 3 veckorna med din Wii för det är väl så länge den håller innan man tröttnar på att stå där och viffta.

Medlem

onej va du är inte fanboy jo det är just vad duä r du säger att jag är fanboy nej det är jag inte jag har bara precis som du fastnatt för nintendos konsoler. Och du säger att du spelar varje dag på 36 0 det är inte sant för det första du har inte 360 för det andra du spelar inte 360 hemma hos jakob vvarje dag som du säger det är ju SYND om dig lilla fanboyen:down:

Medlem
Skrivet av Lippton:

Det är ju synd om dig. Vad finns det för bra spel till Wii do?

Tycker defenetivt inte att det finns bättre spel till Wii en någon annan konsol. Sedan bara för att jag har hafft Sony konsoler betyder inte det att jag är fanboy. Jag har nämligen bara fastnatt för Sonys konsoler. Jag spelar nästan varje dag på 360 t ex. Du ska inte häller säga något eftersom att du har bara haft Nintendo konsoler. Men har det så kul dom närmsta 3 veckorna med din Wii för det är väl så länge den håller innan man tröttnar på att stå där och viffta.

det är ju synd om dig som säger att man bara står och vifta men desamma ha det så kul när du står där i affärer och det inte finns några spel grattis du har köpt en polerad konsol med inga spel:up:

Medlem

Du har ju inte ens några spel till Wii. Men känns onördigt att tjaffsa du märker själv när du har tröttnat på det.

Medlem

Det finns faktiskt en hel hög med roliga Playstation 3 titlar som:
Heavenly Sword (Kul, men kort), Uncharted: Drakes Fortune, Ratchet and Clank: Tools of Destruction, Assassin's Creed, Folklore, Call of Duty 4, Rainbow Six: Vegas, Guitar Hero III, Rock Band, The Orange Box, Ninja Gaiden Sigma, Resistance: Fall of Man, Singstar, GRAW 2, Virtua Fighter 5, Warhawk och Oblivion... så att säga att det inte finns roliga spel till Playstation 3 är _fel_


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Btw, lite mysko att ni har varandra som vänner.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Skägg.
10 Chambers

On topic: #The Godfather: Blackhand edition är ett bra spel, kan inte annat än att rekommendera det. Läs min recension!


signatur
Medlem

vf vi har varandra som vänner det är för att vi går i samma klass och brukar snacka om spel tillsammans:)

1
Skriv svar