Halloween på FZ: tävling & gratis FPS-spel!

Robot
Halloween på FZ: tävling & gratis FPS-spel!
Medlem
Halloween på FZ: tävling & gratis FPS-spel!

Ni kanske skulle redovisa resultatet från förra tävlingen innan ni börjar på nästa?

Medlem

^-- Ljudtävlingen menar du? please hur många gånger ska folk fråga om det haha den är redan avgjord

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Ljudtävlingen menar du? please hur många gånger ska folk fråga om det haha den är redan avgjord

Folk läser ju verkligen nyheterna, det märks


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Han trodde kanske att detta var en ny "vinn biljetter till Grudge 2"-tävling när det i själva verket är en påminnelse(?).


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Synd att Halloween crashade lite titt som tätt. Det var lite underhållande

Inaktiv

grudge kinesen är cool

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Ljudtävlingen menar du? please hur många gånger ska folk fråga om det haha den är redan avgjord

Wtf var dena uppe en halv dag eller? Missa den totallt :S


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av DarthChubby:

grudge kinesen är cool

Nåja, japaner.

Nån som kikat på den japanska versionen? Köpte den tillsammans med den amerikanska för nåt år sen men inte fått tillfälle att se den än.

Medlem
Skrivet av raslon:
Skrivet av DarthChubby:

grudge kinesen är cool

Nåja, japaner.

Nån som kikat på den japanska versionen? Köpte den tillsammans med den amerikanska för nåt år sen men inte fått tillfälle att se den än.

Har inte sett den själv men en kompis som är skräckfilmsfanatiker säger att den amerikanska är fjollig i jämförelse med den japanska

/ LordDaimos

Medlem

Vilken skillnad på FZ´s servrar nu för tiden. Nedladdningen av Halloween 2006 gick på under 1 sek!! IFS har jag 100mbit, men jämfört med förut så är det en enorm skillnad!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Antikvitet

Haze: Tell all your friends, Sveriges snabbaste speltankning!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Yeehaw! Klarade heela Halloween-spelet. Ganska underhållade var det allt, men buggigt, ja. Förbannade hissarna mot slutet gick mig på nerverna.


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Inaktiv

Vilka vann ljudtävlingen?


signatur

One, two, five! Three, sire! THREE!

Inaktiv
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av raslon:
Skrivet av DarthChubby:

grudge kinesen är cool

Nåja, japaner.

Nån som kikat på den japanska versionen? Köpte den tillsammans med den amerikanska för nåt år sen men inte fått tillfälle att se den än.

Har inte sett den själv men en kompis som är skräckfilmsfanatiker säger att den amerikanska är fjollig i jämförelse med den japanska

/ LordDaimos

Jasså? Jag har bara sett den Japanska, och den var ganska menlös och töntig tyckte jag. Man får nog vara Japan för att förstå det hemska i den.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Ljudtävlingen menar du? please hur många gånger ska folk fråga om det haha den är redan avgjord

Se där ja, det hade jag missat. Men nyheterna kommer så fort här så det hinner komma en del under dom 10h jag jobbar, och på så sätt missade jag nog den nyheten :/ Men men, det var ju inget att missa eftersom jag inte vann >_<

Medlem

Ljudtävlingens vinnare förblev ganska anonyma.
Det är troligen rätt så många som har missat att den är avklarad.
En länk till tråden kanske är på sin plats?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Spyyr på anammandet av amerikanska och totalt kommersiella helgdagar. Snart firas väl tacksägelsedagen med kalkon och tranbärsfärs i varje Svenssons hem.


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Jag håller med föregående talare.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

för er som inte orkar leta upp Creative tävlingen.
http://www.fz.se/tavling/creative.fz

Medlem
Skrivet av sauna:

Spyyr på anammandet av amerikanska och totalt kommersiella helgdagar. Snart firas väl tacksägelsedagen med kalkon och tranbärsfärs i varje Svenssons hem.

Halloween är väl ändå en irländsk helg från början?
Och tacksägelsedagen ser jag nog inte att vi nånsin kommer få hit

Medlem

Jo men det var jänkarna som gjorde den irriterande kommersiell.
Tacksägelsedagen har vi redan, fast det är nog inte så många av oss som tar med sig frukt till kyrkan kanske.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Tycker det är rätt kul med olika helgdagar i den annars tråkiga vardagen. Särskilt när man kan dra ihop polarna och hitta på något tillsammans Sjysst Halloweenlogga förresten!

Flakmonkey
Skrivet av mogvard:

Tycker det är rätt kul med olika helgdagar i den annars tråkiga vardagen. Särskilt när man kan dra ihop polarna och hitta på något tillsammans Sjysst Halloweenlogga förresten!

Mjo, finns på tok för få anledningar till fest i det här landet särskilt under den mörka halvan av året... Sen kan man ju klaga på att allt är kommersiellt förstås, men det är smällar man får ta, är ju bra för näringslivet om inte annat

1
Skriv svar