Nytt innehåll i Red Orchestra filmat

Robot
Inaktiv
Nytt innehåll i Red Orchestra filmat

Mer Close-Quarter.


signatur
Inaktiv

Kul för de som gillar sådant, även om jag själv föredrar strider i väldigt lugnt tempo över stora avstånd. De större möjliga siktavstånden är ju perfekta för rejäla tank-slag! Kan komma riktigt häftiga kartor med hjälp av detta.

Inaktiv

När kommer patchen då? Vill ha nu!


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem

Är det många som spelare det än ? Är lite sugen på att köpa det.

Medlem

Tveka inte köp ! Spelet växer dagligen och har tillräckligt med spelare. Grymt spel som inte får missas om man gillar t.ex OFP.

Medlem

ser riktigt bra ut, mer närstridsbanor tack

Inaktiv

Viktigast för mig är fixar i tanksystemet, MGn är justerad så den är mer lätthanterlig, och motorn har fått sig en spark i arslet så den klara upp till max 4000 meters vyavstånd (mot 1000m som det är nu). Jag känner dregglet komma när jag tänker på pansarslag på 2000 meters avstånd...

Sen så är ju Danzig ingen dålig karta heller förstås

Medlem
Medlem

Oj vad sugen jag blev på ett köp av detta! Det ska köpas imorgon, det kan ju ta en tid innan fh2 kommer och fh1 känns uttjatat för mig just nu. Tack för en grym sida!


signatur
Medlem

Kom ihåg att aktivera 6x AA och 16xAF i Catalyst eller Forceware för ännu finare texturer och miljöer

Medlem

Nu var det köpt... Hoppas på snabb leverans, nu har man ju massa tid med höstlov och allt!


signatur
Medlem

weeehoo! Fan vad jag gillar RO!

Inaktiv

Men allvarligt, borde dom inte höja motorljudet på tanksen när man står utanför? Hörs ju ingenting, men man hör när den startas eller stängs av på 50m avstånd! Eller är det fel på mina ljud-grejer? Vava?!!!


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

1
Skriv svar