Eidos om Tomb Raider

Robot
Inaktiv
Eidos om Tomb Raider

coolt hoppas man får möta dinosaurierna igen


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Skulle väl komma en remake också. Har för mig det iaf!


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Det var fasiken på tiden!
Lågvattenmärket var nog gummiankorna man skulle samla på i tvåan.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Det senaste tomb raider var nice, dock lite för mkt action och för lite äventyrande...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv
Skrivet av skribb:

Skulle väl komma en remake också. Har för mig det iaf!

Mjo, det ska komma en s.k Tomb Raider: 10th Anniversary Edition. De har lovat en release av det innan Juli 2007, men siktar på ett tidigare datum. Det ska också komma ett Tomb Raider-spel som spelas på en DVD som verkar vara Angel of Darkness, bara på DVD.

http://www.tombraiderdvdgame.com/

Medlem

Det kan bara bli bättre än det förra iallafall. Det var bland de lättaste spel jag någonsin sprungit igenom utan att knappt behöva försöka.

Var fanns letandet? Var fanns spänningen?

Hoppas de gör det rätt denna gång.

Medlem

Det är ju så det ska vara, en lätt skön och trevlig resa, det finns inget värre än spel där man måste köra om samma moment om och om och om igen, jag har avinstallerat månget spel som inte förstår att vissa inte tycker om monumentala utmaningar och pixelprecision i spel som inte är äkta simulatorer...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Senaste spelet i serien var topp, grafiken bra och allting sådant. Spelkänslan kom la tillbaka lite.

MEN

Det som förstörde det var just som många säger alldeles för lätt för mycket likheter i banorna och det viktigaste det var för kort, och slutatde lite konstigt enligt mig :S Kändes som det slutade bara "tvärt" av, tacka vet jag tomb raider 2 evig klassiker i mina ögon


signatur

Nämen!

1
Skriv svar