Multiplayer i Call of Duty 3 filmat

Medlem
Multiplayer i Call of Duty 3 filmat

Ge oss PC release!


signatur

tjenare!

Medlem

Verkar riktigt schysst


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

cod3 multi player är en Enemy Territory rip off

Medlem

Detta kommer väl inte till PC? har jag för mig iaf....

Medlem

Låter som Mr.Burns som presenterar spelet.

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Detta kommer väl inte till PC? har jag för mig iaf....

Det verkar inte så, trist... COD har ju alltid varit kul. Dessutom med risk att såra konsoll folket, men FPS spelas med mus och tangentbord!!!


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem
Skrivet av niSs:

Ge oss PC release!

tror inte det då det är på tok för hög piratkopiering på PC.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Men för attans CoD ska liras på PC inte på någon äcklig konsoll

FPS i MP på konsoll är ett hån emot oss PC-gamers!


signatur

War never changes.

Inaktiv

Ser helt värdelöst ut, skitfult, värre än CoD 2, detta blir ingen höjdare helt klart..


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem

Texturerna var ruskigt lågupplösta. Såg inte bättre ut än tvåan. Sedan hade man lagt en alldeles för överdriven "blur"-effekt på explosionerna.

Nja, jag är inte övertygad...

Medlem

Nej, detta imponerade inte på mig heller.

Inaktiv
Skrivet av zaphiren:

Men för attans CoD ska liras på PC inte på någon äcklig konsoll

FPS i MP på konsoll är ett hån emot oss PC-gamers!

Äcklig konsoll säger du, det är inte så att du är skraj att många bra spel kommer att komma mer och mer till konsoller så att du inte kan spela dom?
Du får ursäkta men jag blir bara så trött på alla små ungar som hela tiden klankar ner på spel bara för att dom kommer till konsoler. Även om det är svårare att spela fps på konsoler så har det en viss tjusning över sig det med. Så mitt råd är sluta gnälla och spela för det är kul.

Medlem
Skrivet av Johan:

Texturerna var ruskigt lågupplösta. Såg inte bättre ut än tvåan. Sedan hade man lagt en alldeles för överdriven "blur"-effekt på explosionerna.

Nja, jag är inte övertygad...

Du vet att texturer och liknande ofta är nergraderat i multiplayer enbart för att det ska flytta bättre?

Dock ser det väldigt kul ut! men jag köper inte detta för multiplayer delen så mitt är redan beställt och betalt

Medlem
Skrivet av Gard:
Skrivet av zaphiren:

Men för attans CoD ska liras på PC inte på någon äcklig konsoll

FPS i MP på konsoll är ett hån emot oss PC-gamers!

Äcklig konsoll säger du, det är inte så att du är skraj att många bra spel kommer att komma mer och mer till konsoller så att du inte kan spela dom?
Du får ursäkta men jag blir bara så trött på alla små ungar som hela tiden klankar ner på spel bara för att dom kommer till konsoler. Även om det är svårare att spela fps på konsoler så har det en viss tjusning över sig det med. Så mitt råd är sluta gnälla och spela för det är kul.

Ja, och alla vill verkligen betala 700kr för sitt spel. Och zaphiren är ju verklige en unge


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

^-- mesta 360 titlar går på 599-659. Och nyare pc titlar går på ungefär 499, så skillnaden är ju inte så stor längre.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- mesta 360 titlar går på 599-659. Och nyare pc titlar går på ungefär 499, så skillnaden är ju inte så stor längre.

snittet på ny PC titlar är nere på 399-449, vilket är en stor skillnad mot exempelvis 360 på sina 599-699.:)


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Som tur är så kan man importera vissa titlar som tex Splinter Cell, kommande Assassins Creed och gamla godbitar som GRAW mfl, och de flesta går på runt 300-450 kronor. Play Asia har en lista med regionsfria 360 spel.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- mesta 360 titlar går på 599-659. Och nyare pc titlar går på ungefär 499, så skillnaden är ju inte så stor längre.

snittet på ny PC titlar är nere på 399-449, vilket är en stor skillnad mot exempelvis 360 på sina 599-699.:)

Mitt bf2142 kostade 499 på game

Inaktiv

funderade på om det kasnke var till Wii:n som denna filmen är... eftersom den maxar 480p.

för jag har sett andra filmer när de spelat spelet till 360 då det ser mkt bättre ut. och det är absolut inte fulare än CoD2

Snart ute iaf. mmmm.... cant wait.

Jag är ett stort CoD fan. Lite synd att det inte kommer till PC :/ Men det var en av orsakerna till att jag köpte mig ett 360 i höst

*osäkrar bössan*

Inaktiv

Ja, och alla vill verkligen betala 700kr för sitt spel. Och zaphiren är ju verklige en unge :P[/quote]

Du får ursäkta om det blev ett missförstånd jag menar inte att tvunget han skulle vara en unge, men varje forum man är på så är det många ungar som hatar allt möjligt är det inte spel så är det pc eller konsoller. Jag är bara trött på allt gnällande
och ja 700 kr är alldeles för mycket för ett spel men det behöver ju inte vara dåligt eller en nackdel att det kommer till en konsoll.

Medlem

ja man får väl tacka alla piratkopierare för att detta inte släpps till pc:n....bah!

Inaktiv
Skrivet av Gard:

Du får ursäkta om det blev ett missförstånd jag menar inte att tvunget han skulle vara en unge, men varje forum man är på så är det många ungar som hatar allt möjligt är det inte spel så är det pc eller konsoller. Jag är bara trött på allt gnällande
och ja 700 kr är alldeles för mycket för ett spel men det behöver ju inte vara dåligt eller en nackdel att det kommer till en konsoll.

En unge säger du? Skulle inte tro det grabben Men jag förstår din frustration. Det jag menade men som kanske inte helt framgick i mitt inlägg , var det att tillverkarna sviker plattformen som spelet var ämnat till i från början. Och gör uppföljaren exklusivt till diverse konsoller istället. Vilket jag anser vara ett hån emot oss konsumenter som fortfarande sköter vårat spelade ifrån PCn. Men som utvecklingen är nu så ser det ut att bli väldigt tjärvt för oss trogna "PC-gamers" i framtiden. Konsollerna är på väg att ta över en stor del utav spelutbudet vilket enligt mig är något som konsumenter kommer att förlora på. Dyrare spel , svårare eller näst in till omöjligt för folk att släppa mods och modifiera spelets innehåll. Grafiken kommer heller inte förnyas i den grad som den görs nu eftersom det skulle sluta i att konsollföretagen skulle vara tvungna att släppa nya konsoller oftare.

"Den som lever får se..."


signatur

War never changes.

Ser inte alls så lovande ut som ens egna förväntningar gör gällande. Kanske beror det på att grafikmässigt känns det inte igen i jämförelse med gamla pc versioner. Ser ut att gubbarna springer ovanför marken, alldeles för starka färger för att vara trovärdig miljö och varför har man lånat in billiga knep och styrning från spelet brothers in arms som olika symboler och annat? Sorry, men detta kanske folk köper ändå men vi som lirar PC har ju oftast lite högre krav...Kommer alltså inte skaffa PS3 för detta ändamål!!!

Medlem
Skrivet av zijn:

cod3 multi player är en Enemy Territory rip off

Hahaha, det hade du faktiskt rätt i. De hade tagit allt de kunde ifrån ET.

FPS ska spelas på PC därmed basta!

COD3 kommer inte sälja alls alla kommer svika!


signatur
Medlem
Skrivet av BoZo:
Skrivet av zijn:

cod3 multi player är en Enemy Territory rip off

Hahaha, det hade du faktiskt rätt i. De hade tagit allt de kunde ifrån ET.

Men snälla nån, bara för att dom har lite klasser och fordon är det ripoff? Då kan man lika gärna säga att det är en BF-ripoff med :P.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av milu:

ja man får väl tacka alla piratkopierare för att detta inte släpps till pc:n....bah!

Lycka till att föra ut det till alla piratkopierare...
Själv skiter jag i vilket hade tankat spelet om det släppts HEHE.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

COD3 går att få tag på för 499 på Webhallen.
Är till 360. Riktigt bra pris.
Alla konsol spel skulle kosta så.

12
Skriv svar