Multiplayer i Call of Duty 3 filmat

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

FPS ska spelas på PC därmed basta!

COD3 kommer inte sälja alls alla kommer svika!

Tycker fps är roligare på konsol.

Medlem

Släpp det på pc tack !

cod e alltid skoj.

Medlem

Cod är alltid skoj, men endast på pc, och nej jag är ingen konsollhatare. Föredrar bara FPS på pc. Sen om ni tycker nåt annat fine.. Men det är lättare att sikta, det är bättre känsla på pc i ett FPS. Och en person på PC skulle äga någon som satt o spelade samma fps på en konsoll. Om nu inte konsollen använder autoaim. Vilket är ganska gay.

Medlem

cod 4 e väl nästan klart eller ??

Inaktiv
Skrivet av Fargo:
Skrivet av BoZo:
Skrivet av zijn:

cod3 multi player är en Enemy Territory rip off

Hahaha, det hade du faktiskt rätt i. De hade tagit allt de kunde ifrån ET.

Men snälla nån, bara för att dom har lite klasser och fordon är det ripoff? Då kan man lika gärna säga att det är en BF-ripoff med :P.

Klasser, level-up systemet i tre steg per skill. Landminorna, medicen, artilleri-inkallningen, känns rätt likt överlag. ET har dessutom inte fordon(som man kan styra iaf).

I övrigt känns spelet inte så värst spännande, känns som en blandning mellan BF2 och RTCW:ET.

Medlem
Citat:

Du får ursäkta om det blev ett missförstånd jag menar inte att tvunget han skulle vara en unge, men varje forum man är på så är det många ungar som hatar allt möjligt är det inte spel så är det pc eller konsoller. Jag är bara trött på allt gnällande
och ja 700 kr är alldeles för mycket för ett spel men det behöver ju inte vara dåligt eller en nackdel att det kommer till en konsoll.

JO, eftersom Pc borde komma före konsoll, hade det inte funnits konsoll hade det kommit till pc >_<. Dessutom äre ingen tjusning med fps på konsoll, bara drygt när siktet åker fram o tillbaka för snabbt, ja, det blir bara drygt. Fps ska spelas där det är som bäst.

Hmph

12
Skriv svar