Högupplöst film från Gran Turismo HD

Robot
Inaktiv
Högupplöst film från Gran Turismo HD

Var det allt? Vilken besvikelse.

Medlem

Jao, det var lite av en besvikelse.
Varför kan inten speltillverkare lista ut hur en bil låter?
Om dom tycker att en WRCbil låter sådär så ser framtiden blek ut -för sony och bilspel....

Medlem

Sony utvecklar inte gran turismo...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Eh!? Är de bara ja som tycker att billjudet lät riktigt kasst?

Edit: Tar tillbaka de ja just skrev.. de va tydligen inte bara jag
Men som sagt.. riktigt

Medlem

Uruselt ljud, helt klart!

Medlem

Förstår inte varför ni är så negativa, det var faktiskt det snyggaste bilspelet hittils jag sätt. Har testat alla bilspel till 360 och inget kommer i närheten av ljuseffekterna eller den skarpa texturerna som GT HD erbjuder. Men jag håller med om att ljudet var svagt, väldigt svagt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Var det bara jag som tyckte att frameraten sjönk lite då och då??

Medlem
Skrivet av hansen:

Jao, det var lite av en besvikelse.
Varför kan inten speltillverkare lista ut hur en bil låter?
Om dom tycker att en WRCbil låter sådär så ser framtiden blek ut -för sony och bilspel....

Håller med :\ Tycker att det är lika viktigt med realistiskt ljud som grafik i ett bilspel. De allra flesta utvecklare verkar skita i det när dem utvecklar spelen. Trist.

Farsan var på rally och filmade och det där var ungefär så långt ifrån det riktiga ljudet man kunde komma...

Medlem
Skrivet av simulacra:

Sony utvecklar inte gran turismo...

Det utvecklas av Polyphony Digital som väl ägs av Sony, så på sätt o vis ligger Sony bakom det.

Medlem

Med tanke på tiden dom la på varje bil i förra spelet så verkar det lite tamt ja, men å andra sidan är nog spelet inte 100% klart ännu heller. Kändes mest som en uppvisning av grafiken i spelet, men det är lite konstigt att bergen som är en bra bit bort ser bättre ut än gräset som är precis brevid en när man kör. Men men, tiden får utvisa om det blir något att ha

1
Skriv svar