World of Warcraft

Medlem
World of Warcraft

Yes, nu är man tillbaka till grönskade träsket.. Och dom 8 timmar man spelade idag var helt klart värt det. Det är härligt att ta en kort pause för att känna att man saknar allting som spelet har.. Fast man vet att spelet är dumt egentligen men ack.. ack så roligt är det.

Då jag har lånat ut min Mainchar till min storebror så har jag börjat påbygga en ny char som är också en Druid som min main var, och heter nästan likadant också och ser likadan ut med. Fresh Start is a good start.

Det är skönt att man är med det härligaste guildet i hela trollbane, full rulle hela tiden och massa skojheter i guildchat som sig bör. Skall bli kul att återigen knalla in i Scarlet monastery imorgon och få High Inquisitor Whitemane att ge bort sitt loot.

The Scarlet Monastery

#blogg

Medlem
World of Warcraft

Ingen fara, din char sprider skräck i arenan just nu, han tas väl hand om

Medlem

hehe, Det är bra det.. första gången han är läskig dvs

Skägg.
10 Chambers

Drog upp min Paladin från 54 till 60, efter en paus på fyra månader. Nästa steg blir väl att köpa BC...


signatur
Medlem

BC är riktigt roligt, annorlunda quester och allting känns nästan nytt. Så om du vill ha mycket nytt så är det en tumme upp att skaffa BC. Och sedan är Flight mounten ett stort plus :>

Medlem

Va borde jag göra? Spelar på en warlock men har tröttnat nåt så infernaliskt på att bara farma honor och pengar hela tiden. Har ganska bra guild men orkar inte raida med den... Dags att starta ny eller bara lägga ner? Behöver proffesionell hjälp med det beslutet


signatur

Submission is for the weak

Inaktiv

Hej! jag är lite ny här på FZ men jag kan minsan en del om wow, jag har kört både på retail och privat server. för er som inte vet vad en privat server är så är det oftast där man blir lvl 70 på direkten och får jätte mycket epic GRATIS! det vill säga att spela där kräver ingen månads avgift. (kanske borde göra en sida om hur man spelar på en sån)

i vilket fall så äger jag till och med en egen privat server, för dom som undrar mer över den är det bara att mejla mej. (men det där med en sida om hur man gör vore inte så dumt, kanske borde göra en nu)

jaja jag postar något om det när jag är någolunda klar.

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Va borde jag göra? Spelar på en warlock men har tröttnat nåt så infernaliskt på att bara farma honor och pengar hela tiden. Har ganska bra guild men orkar inte raida med den... Dags att starta ny eller bara lägga ner? Behöver proffesionell hjälp med det beslutet

Mja.. Om man inte direkt orkar raida med sitt guild så kanske man skall titta efter andra alternativ. Kan nog finnas Guilder som raidar t.ex på bra tider som passar dig och även funkar bra som guild. Finns alltid något att göra innan man skall tänka på att sluta, fast om man har tröttnat på allting som har med wow att göra då kan man nog tänka på refrängen kanske.

Skrivet av wowmaster:

i vilket fall så äger jag till och med en egen privat server, för dom som undrar mer över den är det bara att mejla mej. (men det där med en sida om hur man gör vore inte så dumt, kanske borde göra en nu)

Detta går nog rätt emot Blizzards regler och massa annat. Och få massa gratis epics hur kul är det egentligen??

Medlem

Håller med om man nu blir lvl 70 och har bästa utrustningen direkt inte låter kul... Varför ska man spela spelet då ?? :S


signatur

Kan ej skriva åäö

1
Skriv svar