Veckans fråga: Hur många spel köper du per månad?

Robot
Veckans fråga: Hur många spel köper du per månad?
Medlem
Veckans fråga: Hur många spel köper du per månad?

Inget svarsalternativ för de som köper mindre än 12 spel om året?

Medlem

Och om man köper mindre än 1-2 så röstar man... ? Jag köper ungefär ett tredjedels spel i månaden och betvivlar att jag är ensam om det.

Medlem

ni glömde "INGA SPEL"-alternativet.

Inaktiv

som Edd1e, ett spel var trejde månad ungefär, ibland mer men beror ju på vad som släpps

Medlem

1-2 spel per år

Medlem

Frågan kanske borde vara "Hur många spel köper du per år?" istället. Då hade jag svarat 1-2.

Inaktiv

1-3 spel per år.


signatur
Medlem

Det blir väll runt 0.33 spel per månad skulle jag gissa.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

1-2 möjligen 3. PER ÅR. Vem fan köper 9-10 spel per månad eller fler?

Medlem

håller med ovanstående.. ändra frågan så kanske man kan svara


signatur

Farming is the only true way to happiness.

Medlem

typ 3 spel om året blir det ju

Medlem

laddar hem, om de inte är ett bra multiplayer spel, som bf2 tex.

Så jag röstade på 1-2 per år.

Inaktiv
Skrivet av FankeN:

Vem fan köper 9-10 spel per månad eller fler?

De som inte har inte har mer än 5 mbps.


signatur
Medlem

Ungefär 0-1 om året. Alternativen suger btw :/

Inaktiv

Senaste ~halvåret har jag endast köpt Seven Kingdoms II för att... jag verkligen ville ha det :D.

Inaktiv

Ja per år hade varit bättre.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Det varierar givetvis, men den här månaden har jag hittills köpt fyra, varav två till NDS. Fler lär det bli i december :S

edit: måste tillägga att de PC-spel jag köpt är ganska billiga sådana, nya spel går inte in på min dator särskilt bra.

Medlem

hmmm, skulle vilja veta vem det är som köper fler än 10 spel i månaden....

själv köper jag väl kanske en 3 spel per år... iaf det senaste året...

nj
Medlem

Hade inte varit helt fel om första alternativet hade varit tex 0-1 eller 0-2 spel/månad.

I år så har jag väl än så länge kanske köpt 6-7 spel, men då har det varit dels begagnade, eller reats ut för allt från under 100 kr till ca 200 kr styck.
Dock inte köpt något nysläppt spel för fullpris sedan jag införskaffade mitt exemplar av WoW:CE.

Medlem

För mig har det här året varit då jag köpt mest spel. Om man räknar med DS:en så blir det DS + 4 spel, Guild Wars, GW:Factions, CS:Source och WoW. Sen kommer det bli fler spel senare i år men det här året har varit ett extremfall av mitt liv skulle man kunna säga p.g.a. lumpen osv. Jag förstår inte att man någonsin skulle kunna komma uipp i 3 spel i månaden. Jag menar, man kanske köper många på en gång 1 viss månad p.g.a. någon speciell anledning men det är inte så att man fortsätter att köpa lika mycket resten av året.

Medlem

Nä, det går ju inte att rösta här. (som andra redan påpekat så borde det stå "År" och inte "månad")

0-4 spel per år

Inaktiv

De som spelar wow köper nog inte många spel i minuten.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem
Skrivet av peak_performance:

två till NDS.

Blir lite nyfiken, får man fråga vilka spel?


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

0-1 per månad hade iaf vart ett fint alternativ, nu körde jag på 1-2, men det stämmer ju egentligen inte, varför fanns inte siffran 0 med någonstans?

Medlem

Saknar alternativet "Inga"

Medlem

Alternativen är väl ett skämt att något slag... SÅ dålig koll på sina läsare har de väl inte.

Medlem

ca. 0-2 per år

Men beror helt på hur många kvalitativa spel det kommer det året (ibland 0 ibland 3), dumt upplagd poll.

Inaktiv

jag köper ett om året kanske om det ens... riktigt dåliga alternativ antar att det är för att locka reklamer som ni gör ni denna med minst 1-2 spel om månaden så de ska tro att alla på fz köper minst 1-2 spel om månaden aja whatever.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Fanns inget svars alternativ för ca 2-3spel om året


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

123
Skriv svar